خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / استدلر روان نویس نوک نمدی 53 مغزپسته ای

استدلر روان نویس نوک نمدی ۵۳ مغزپسته ای



قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4007817331101

توضیحات

معرفی و توضیحات روان نویس نوک نمدی 53 استدلر :

 

قطعا بعد از یکبار امتحان کردن روان نویس سرنمدی استدلر نوشت برایتان از همیشه لذت بخش تر خواهد بود.

از آنجایی که انگشتان روی یک بدنه ی سه گوش در بهترین و راحت ترین حالت خود قرار میگیرد روان نویس سرنمدی استدلر این امکان را به وجود آورده تا تجربه ای بهتر بعد از نوشتن های طولانی مدت داشته باشید.

از همین لحاظ بدنه ی روان نویس نوک نمدی استدلر را میتوان ارگونومیک دانست.

اکثرا پس از استفاده از خودکار و قلم های جوهردار لک ها و اثر هایی روی دست و لباس هایمان باقی میماند که پاک کردن آن تقریبا کار دشواری است .ولی این نوع روان نویس های استدلر جوهری بر پایه ی آب دارند و پاک کردنش به راحتی امکان پذیر است.

تولید این روان نویس ها به سال ها پیش برمیگردد زمانی که هدف از تولیدشان نوشتن بود و بس .استقبال دانشجویان و محصلین و درخواست رنگهای بیشتر برای جزوه نویسی شرکت استدلر را بر آن داشت تا تنوع رنگی این محصولرا از چهار رنگ به شش و سپس به ده رنگ افزایش دهد.

با شروع چاپ کتابهای رنگ آمیزی بزرگسالان و توجه ویژه خانم جوانا بسفوردد <طراح کتابهای باغ اسرار آمیز / جنگل سحرآمیز / اقیانوس گمشده> به این روان نویس ها به عنوان ابزاری بسیار مناسب برای رنگ آمیزی و همینطور بیشتر شدن تنوع رنگ و هم بسته بندی های شک

یل تر توجه ویژه خانم جوانا بسفوردد ناخواسته پیمانی بزرگ بین شرکت استدلر و این طراح بزرگ برقرار کرد تا جایی که شرکت بسته بندی های ویژه ای با نام این طراح تولید کرد.

این روان نویس ها هم به صورت تک رنگ و هم به صورت پک های 10 تا 50 عددی قابل خریداری می باشد. 

 

مشخصات روان نویس نوک نمدی 53 استدلر :

 

قطر نوشتاری

۰.۳ میلی‌متر

جنس بدنه

پلاستیک

نوع

روان نویس

نوع نوک

نمدی

نحوه استفاده

معمولی

کاربرد

معمولی

کشور مبدا برند و محصول

آلمان

 

قیمت و خرید روان نویس نوک نمدی 53 استدلر :

خرید روان نویس نوک نمدی 53 استدلر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.