خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابرکستل مدادرنگی 60رنگ جعبه مقوایی

فابرکستل مدادرنگی ۶۰رنگ جعبه مقوایی



قیمت: ۱,۸۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4005401112600

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل:

مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل یک محصول کاربردی و قیمت مناسب برای افرادی است که نقاشی و رنگ‌آمیزی را در سطوح متوسطه تا پیشرفته انجام می‌دهند. این مداد رنگی به دلیل داشتن جعبه مقوایی از وزن کمتری نسبت به مداد رنگی‌های جعبه فلزی برخوردار است؛ بنابراین کسانی که باید مداد رنگی‌های خود را به‌صورت مداوم به همراه داشته باشند؛ می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

خرید مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل به افرادی که به دنبال طیف وسیعی از رنگ هستند، پیشنهاد می‌شود. ۶۰ رنگ کاربردی و باکیفیت در این بسته‌بندی جای گرفته‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانید متنوع‌ترین طرح‌های هنری را به اجرا در بیاورید. مداد رنگی‌های برند فابرکاستل به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که حتی در صورت استفاده طولانی‌مدت باعث خستگی دست نمی‌شوند. مداد رنگی برند فابرکاستل اگرچه از وزن کمی برخوردار است اما مقاومت آن در برابر فشار بسیار زیاد است.

یکی از نکاتی که در مورد مداد رنگی برند فابرکاستل باید بدانید این است که آن‌ها ضد آب هستند. در واقع اگر طرح‌های هنری‌تان دچار آب‌خوردگی شوند؛ کم‌رنگ نشده و کیفیت خود را حفظ می‌کنند. رنگ‌های سایه‌روشن این محصول باعث شده است که هنرمندان بتوانند طرح‌های رویایی و متفاوتی را به تصویر بکشند

مشخصات مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل:

دارای 55 رنگ ساده و 5 رنگ متالیک براق

ساخته شده از رنگدانه های بسیار با کیفیت و غلیظ 

دارای پوشش مخصوص sv روی نوک جهت جلوگیری از شکستن هنگام استفاده

دارای 5 رنگ متالیک و قابل استفاده بر روی کاغذ و مقوای تیره

فرم سطح مقطع : شش ضلعی

جنس جعبه : مقوا

کشور مبدا برند و محصول : آلمان

ساخت کشور اندونزی 

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل :

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 60 رنگ جعبه مقوایی فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در  فروشگاه بوک دوک انجام میشود.