خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب قصه و داستان کودک / مجموعه فسقلی ها 1 30 جلدی قابدار

مجموعه فسقلی ها ۱ ۳۰ جلدی قابدار



قیمت: ۴۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789645361301

توضیحات

معرفی کتاب مجموعه فسقلی ها :

پیدا کردن مناسب‌ترین کتاب کودکانه یکی از دغدغه‌های مهم والدین است. کودکان برای رشد و درک بهتر پدیده‌های گوناگون به قصه نیاز دارند. آنها با شنیدن قصه‌ها به زبان ساده با انواع فرهنگ‌ها و انسان‌ها آشنا می‌شوند و می‌آموزند هریک از شخصیت‌ها در برابر اتفاقات جورواجور چه واکنشی از خود نشان می‌دهند و چگونه احساسات خود را کنترل می‌کنند. قصه‌های کودکانه آنها را به دنیای فانتزی می‌برد و خلاقیت آنها را افزایش می‌دهد. جلد کتاب داستان کودکانه اولین معیار تصمیم‌گیری افراد برای تهیه کتاب است. بنابراین به هیچ وجه مجموعه کتاب فسقلی ها اثر تونی گراس را از دست ندهید.

توضیحات راجع به کتاب مجموعه فسقلی ها :

مجموعه‌ی فسقلی‌هادربرگیرنده‌ی سی جلد کتاب است که شخصیت اصلی هر یک از آن‌ها دختر یا پسر کوچولویی است که یک ویژگی یا عادتی منفی دارد: لجباز است؛ زیادی غذا می‌خورد؛ بیش از حد تلویزیون تماشا می‌کند؛ خجالتی است؛ خبرچینی می‌کند؛ جیغ و داد راه می‌اندازد و… این داستان‌ها به‌گونه‌ای هستند که خواننده خردسال از همان ابتدا، بدی رفتار شخصیت داستان را حس می‌کند و متوجه زشتی کارش می‌شود.

یکی از نکات جالب مجموعه‌ی فسقلی‌ها در پایان داستان‌ها روی می‌دهد. درست زمانی که شخصیت اصلی داستان تصمیم گرفته کار یا رفتار اشتباهش را کنار بگذارد به طور اتفاقی و با حالت طنز همان کار یا رفتار را انجام می‌دهد و مخاطب را به خنده می‌اندازد. اما نکته‌ی مهم این است که آن شخصیت تصمیم گرفته رفتارش را عوض کند.

برشی از کتاب مجموعه فسقلی ها :

کامی کمکی کامی پسر خیلی خوبی بود. او همیشه به دیگران کمک می‌کرد و از این کار لذت می‌برد. او به مادرش کمک می‌کرد تا وسایلی را که می‌خرید به خانه بیاورد. به پدرش کمک می‌کرد تا ماشینش را بشوید. به دوستش کمک می‌کرد تا تمرین‌های ریاضی‌اش را حل کند. به آقا معلم کمک می‌کرد تا دفتر مشق بچه‌ها را جمع کند. خلاصه، کامی همیشه و همه جا آماده‌ی کمک کردن به دیگران بود. اما خب، هر چیزی اندازه دارد. کامی در کمک کردن، گاهی زیاده‌روی می‌کرد. او عادت داشت که هر روز صبح، ظرف‌های صبحانه را بشوید. یکی از روزها، کمی عجله داشت، می‌ترسید از سرویس مدرسه جا بماند.

تاشی آتش‌پاره تاشی، بچه‌ی شلوغ و بازیگوشی بود. یک لحظه هم ساکت و آرام نمی‌نشست. سر و صدا می‌کرد، این‌ور و آن‌ور می‌دوید، بالا و پایین می‌پرید و همه چیز را به هم ریخت. او با شیطنت‌هایش همه را خسته کرده بود. در کلاس درس هم تاشی شلوغ‌ترین بچه بود. سر و صدایش از بقیه بچه ها بلندتر بود. به همین خاطر، خانم معلم از او ناراضی بود. وای اگر تاشی به جشن عروسی می‌رفت! آن‌قدر شیطنت می‌کرد که بالاخره اتفاق دبدی می‌افتاد و عروس خانم ناراحت می‌شد. و اگر به سینما می‌رفت! آن‌قدر شلوغ می‌کرد که کسی نمی‌توانست فیلم را تماشا کند. بالاخره هم مادر و پدرش مجبور می‌شدند که او را از سال سینما بیرون ببرند.   نگی نگران نگی همیشه نگران بود. وقتی می‌خواست به پیاده‌روی برود، نگران بود که باران ببارد. مادر می‌گفت: امروز هوا آفتابی است! آن وقت نگی نگران می‌شد که آفتاب پوست صورتش را بسوزاند. بعد هم کرم ضدآفتاب را روی صورتش خالی می‌کرد. اگر به جشنی دعوت می‌شد، نگران بود که زودتر یا دیرتر از بقیه برسد. خلاصه او برای همه چیز نگران بود. نگران بود که شاید هوا آلوده باشد، شاید موهای سرش بریزد، شاید توی خوراک لوبیایش آشغال باشد...تاشی آتش‌پاره تاشی، بچه‌ی شلوغ و بازیگوشی بود. یک لحظه هم ساکت و آرام نمی‌نشست. سر و صدا می‌کرد، این‌ور و آن‌ور می‌دوید، بالا و پایین می‌پرید و همه چیز را به هم ریخت. او با شیطنت‌هایش همه را خسته کرده بود. در کلاس درس هم تاشی شلوغ‌ترین بچه بود. سر و صدایش از بقیه بچه ها بلندتر بود. به همین خاطر، خانم معلم از او ناراضی بود. وای اگر تاشی به جشن عروسی می‌رفت! آن‌قدر شیطنت می‌کرد که بالاخره اتفاق دبدی می‌افتاد و عروس خانم ناراحت می‌شد. و اگر به سینما می‌رفت! آن‌قدر شلوغ می‌کرد که کسی نمی‌توانست فیلم را تماشا کند. بالاخره هم مادر و پدرش مجبور می‌شدند که او را از سال سینما بیرون ببرند.   نگی نگران نگی همیشه نگران بود. وقتی می‌خواست به پیاده‌روی برود، نگران بود که باران ببارد. مادر می‌گفت: امروز هوا آفتابی است! آن وقت نگی نگران می‌شد که آفتاب پوست صورتش را بسوزاند. بعد هم کرم ضدآفتاب را روی صورتش خالی می‌کرد. اگر به جشنی دعوت می‌شد، نگران بود که زودتر یا دیرتر از بقیه برسد. خلاصه او برای همه چیز نگران بود. نگران بود که شاید هوا آلوده باشد، شاید موهای سرش بریزد، شاید توی خوراک لوبیایش آشغال باشد...

مشخصات کلی کتاب مجموعه فسقلی ها:

نویسنده:تونی گراس

انتشارات:قدیانی

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:360

موضوع:داستان کودک

قیمت و خرید کتاب مجموعه فسقلی ها :

خرید کتاب مجموعه فسقلی ها با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.