خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / گواش حرفه ای / پنتل گواش 90 طلایی

پنتل گواش ۹۰ طلایی



قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان

انتخاب رنگ:


مشخصات محصول

  • 4902506124876

توضیحات

معرفی و توضیحات گواش 90 طلایی  :پنتل

پنتل گواش 90 طلایی یکی از پرکاربردترین رنگ ها در کارهای هنری میباشد.این گواش ساخت کشور ژاپن است و دارای رنگدانه های بسیار قوی میباشد و برای انجام کارهای هنری بسیار مناسب است.

رند پنتل یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید لوازم تحریر می‌باشد. این شرکت ژاپنی در سال ۱۹۴۶ راه‌اندازی شده است. مؤسس این شرکت یوکیو هوری نام دارد. خودکارهای تولید شده توسط برند پنتل در سال ۱۸۹۳ توانستند به شهرت زیادی دست پیدا کنند. به طوری که در سال ۱۹۶۶ این خودکارها توسط ناسا استفاده شدند. هم اکنون شرکت پنتل با تولید لوازم تحریر و گواش های خود توانسته است شهرت زیادی پیدا کند. گواش پنتل در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

گواش پنتل از جمله لوازم کاربردی برای رنگ کردن است. این گواش برای رنگ پوستر بسیار مناسب می‌باشد. چون به راحتی می‌توانید آن را کنترل کنید. از ویژگی‌های خوب این گواش سرعت خشک شدن بالای آن است. وجود رنگدانه های این گواش موجب شده تا دارای سرعت مناسب و خوبی برای خشک شدن داشته باشد.

همچنین وجود این رنگدانه‌ها در گواش پنتل باعث شده تا در بیشتر اوقات این نوع رنگ نسبت به دیگر رنگدانه های هنری برتری داشته باشد

گواش از لوازم مهم و کاربردی برای نقاشی و بسیاری از هنرها به شمار می‌آید. بنابراین لازم است که این محصول دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشد. چون در صورتی که گواش از کیفیت لازم برخوردار نباشد، کیفیت کار هنری نیز پایین خواهد آمد. پس برای خلق یک اثر هنری کیفیت و مرغوبیت گواش و مواد تشکیل دهنده آن اهمیت زیادی دارند.

پنتل یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید گوشی های باکیفیت و درجه یک است. این برند با کیفیت بالا و خلوص زیاد ساخته می‌شود. بنابراین محبوبیت بسیار زیادی دارد.

برند پنتل یک برند ژاپنی می‌باشد که تولید کننده بهترین مارک گواش است. این برند قدیمی گواش های باکیفیتی را برای کارهای هنری حرفه‌ای تولید می‌کند. گواش حرفه ای پنتل دارای رنگدانه هایی است که رنگدانه های خشک زیادی می‌باشد. بر روی جعبه این گواش نوشته که قبل از استفاده آن را تکان دهید. اما دلیل محبوبیت گواش پنتل چیست.

این گواش دارای رنگ دانه های بسیار قوی می‌باشد. بنابراین در صورتی که شما در مدت طولانی از گواش استفاده نکنید، باز هم با کمک آب یا صمغ عربی می‌توانید آن را مجدداً استفاده کنید. در گواش پنتل تمامی رنگ های اصلی وجود دارند. این گواش از تنوع رنگی بالایی برخوردار می‌باشد. با استفاده از ترکیب رنگ عالی این گواش، شما می‌توانید تمامی رنگ های حرفه‌ای را به‌ راحتی درست کنید. این نوع گواش انتخاب بسیار خوبی برای کارهای حرفه ای مثل نقش فرش، تزئین جواهرات و کارهای مینیاتوری می‌باشد.

مشخصات گواش 90 طلایی پنتل :

تعداد رنگ موجود در بسته :1 عدد

ظرفیت مخزن : ظرفیت مخزن

ظرفیت مخزن : 300 میلی‌متر

رنگ طلایی 

ساخت ژاپن

کد رنگ: 90

 

قیمت و خرید پنتل گواش 90 طلایی:

خرید گواش 90 طلایی پنتل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.