خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / پنتر مداد رنگی 24 رنگ جعبه فلزی IR

پنتر مداد رنگی ۲۴ رنگ جعبه فلزی IR



قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6266680000516

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 24 رنگ جعبه فلزی پنتر:

مداد رنگی 24 رنگ «پنتر» مدل 101 دارای جعبه فلزی مستحکم است. چوب خوش تراش این محصول به راحتی و  بدون شکستن تراشیده می شود. مغزی نرم و استاندارد مدادرنگی پنتر در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و در هنگام تراشیدن تکه تکه نمی‌شود. قطر مغزی این محصول 2.5 میلی‌متر است و این امر باعث می‌شود هنگام رنگ آمیزی سطح بیشتری را رنگ نمود. طول مداد رنگی 17 سانتی متر و قطر سطح مقطع آن 5 میلی‌متر می‌باشد. همچنین طراحی شش وجهی و آرگونومیک آن در استفاده طولانی مدت باعث می شود مچ دست و انگشتان احساس خستگی نکند و کاربر از رنگ آمیزی خود لذت بیشتری ببرد.

مداد رنگی جعبه فلزی پنتر دارای 24 رنگ زیبا و زنده می‌باشد که به نقاشی شما روح و جان می‌بخشد. رنگ های موجود در جعبه شامل: زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، گلبهی، بنفش تیره، آبی تیره، آبی روشن، سبز تیره، سبز روشن، قهوه‌ای، مشکی و ...است. بدنه هر مداد مطابق با مغز آن تولید شده است. جعبه از جنس فلز بوده که محافظ مناسبی برای مداد رنگی‌های داخل آن است که از گم شدن و آسیب دیدن به آن‌ها جلوگیری می‌نماید. این محصول با ویژگی‌های بی‌نظیر و خاص یک گزینه مناسب برای کودکان و بزرگسالان در کارهای مبتدی و حرفه‌ای می‌باشد.

مشخصات مداد رنگی مداد رنگی 24 رنگ جعبه فلزی پنتر :

نوع محصول : مداد رنگی

رنگبندی : 12 رنگ

وزن : 320 گرم

طول بدنه : 175 میلی متر

قطر سطح مقطع : 7 میلی متر

دارای مغزی نرم و مقاوم در برابر شکستگی با رنگ های روشن و واقعی

بدنه چوبی با کیفیت بالا و قابلیت راحت تراشیدن مطلوب

اتصال قوی میان مغزی و بدنه چوبی

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 24 رنگ جعبه فلزی پنتر:

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 24 رنگ جعبه فلزی پنتر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .