خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد رنگی حرفه ای / فابر کستل مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ

فابر کستل مداد رنگی پلی کروم ۳۶ رنگ



قیمت: ۳,۵۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 4005401100362

توضیحات

معرفی فابر کستل مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ:

فابر کاستل Faber-Castell یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم اداری و لوازم تحریر در جهان است. این کارخانه در حقیقت به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم تحریر دنیا شناخته می‌شود و هر سال نزدیک به ۲ میلیارد مداد می‌سازد.

مداد رنگی های پلی کروم فابر کستل یک مداد منحصر به فرد در دنیای طراحی است. مغز این مداد ها روغنی هستند که بر پایه موم مانند سایر مدادها قرار می‌گیرند و به آن‌ها اجازه می‌دهند که با حلال‌ها ترکیب شوند ، مثل شیره سقز یا روشی مشابه با این همانند رقیق کردن رنگ روغن

این مداد رنگی ها رنگ ملایم و زنده ای دارند و در برابر آب مقاوم هستند.

هنرمندان از اینها به خاطر رنگدانه‌های درجه بالا و سرعت نشانگری نور استفاده می‌کنند و به این معنی است که سال‌ها دوام خواهند آورد. همواره مدادهایی  که برتر هستند در برابر خم شدن مقاومند و به این معنی است که آن‌ها آنقدر  قوی هستند که می‌توانند از ضربه و افتادن جان سالم به در ببرند و از مداد رنگی متوسط شما محکم‌تر باشند.

یکی از تفاوت های عمده مداد رنگی های پلی کروم در امکان لایه لایه رنگ کردن آنهاست، یعنی این مداد رنگی به شما این امکان را میدهد که بر روی رنگ های قبلی بدون .به هم ریخته شدن رنگ قبلی رنگ جدید را اضافه کنید

مزیت دیگر استفاده از مدادپلی کروم ، این است که آن‌ها به بسیاری از سطوح مختلف کاغذ، کاغذ پوستی، چوب، سنگ، چرم و فلز می‌چسبند و کاملا ماندگاری بالایی دارند و نیازی به تعمیر مجدد و ترمیم نقاشی های قبلی نیست و روی سطح برای همیشه باقی می‌مانند.

مشخصات فابر کستل مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ:

نام کالا:مداد رنگی پلی کروم

برند:فابرکستل

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:31*20*1 سانتی متر

وزن:450 گرم

طول بدنه:165 میلی متر

قطر سطح مقطع:0.7

جنس جعبه:فلزی

تعداد:36

قیمت و خرید فابر کستل مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ:

خرید لوازم هنری از جمله مداد رنگی پلی کروم 36 رنگ فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.