خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب دایره المعارف نوجوان / دایره المعارف مصور دایناسور

دایره المعارف مصور دایناسور



قیمت: ۶۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008269113

توضیحات

معرفی کتاب دایره المعارف مصور دایناسور:

دنیای زنده همیشه مکانی بوده است که حیرت آورترین نمایش حیات را به ما ارائه می دهد. اما تنها چند حیوان قادر به رقابت با دایناسورهای منقرض شده از لحاظ اندازه و شکوه مطلق هستند. دایناسورها بیش از 160 میلیون سال حکومت بر زمین داشتند و نسل های آنها هنوز هم در اطراف ما زندگی می کنند. اولین دایناسورها حدود 235 میلیون سال پیش در دوره تریاسیک ظاهر شدند. نسل های بعدی آنها شاهزاده های خزندگان کوچک و نزن بودند که هنگام راه رفتن، پاهایشان زیر بدنشان قرار می گرفت. این وضعیت ایستایش بالا در دایناسورها به اوج خود رسید و یکی از عواملی بود که برای بسیاری از آنها امکان داد به اندازه ی بزرگی که هستند رشد کنند. بسیاری از دایناسورها، از جمله همه ی دایناسورهای گوشت خوار، بر دو پا می ایستادند و وزن دم بلندشان تعادل بدنشان را حفظ می کرد.

درباره نویسنده این کتاب، جان وودوارد:

جان وودوارد، با تولد در سال ۱۹۵۴، بیش از ۴۰ اثر کتابی و صدها مقاله در زمینه‌های گوناگون طبیعت و محیط زیست خلق کرده است. او به طرز ویژه‌ای به حشرات، عنکبوت‌ها و سایر موجودات زنده علاقه دارد.

مشخصات کتاب دایره المعارف مصور دایناسور:

نویسنده: جان وودوارد

مترجم: الهام شوشتری زاده

ناشر: سایان

قطع: رحلی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 208

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب دایره المعارف نوجوان بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دایره المعارف مصور دایناسور:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دایره المعارف مصور دایناسور با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.