خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / مامان بیا جیش دارم جیبی

مامان بیا جیش دارم جیبی



قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786000804343

توضیحات

معرفی کتاب مامان بیا جیش دارم :

کتاب مامان بیا جیش دارم از انتشارات قدیانی و شعرهای شکوه قاسم نیا می باشد. کتاب مامان بیا جیش دارم مناسب برای کودکان 1 تا 3 می باشد . کتاب مامان بیا جیش دارم به یادگیری کودکان توسط والدین کمک میکند تا چگونه از توالت استفاده کنند تا توانایی کسب استقلال و عدم وابستگی را تجربه کنند . 

کودک در روند رشد و تعلیم و تربیت آموزشهای گوناگونی می‌بیند. رفتن به دستشویی و چگونه انجام دادن این عمل به جای پوشک بستن یکی از مهم‌ترین و واجبترین آموزشهایی است که کودک با آن روبه‌رو و درگیر می‌شود.اکثرا والدین روند آموزش دستشویی رفتن را سخت و طولانی می‌پندارند، درصورتی که اگرتعلیم این عمر در زمان مناسب و با رویه‌ای منطقی شروع  شود بسیار ساده تر خواهد بود.  درحالتی که آموزش به درستی که باید دنبال نشود می‌تواند اثرات منفی روانی مخربی بر کودک بگذارد.

تبدیل شدن به یک فرد قابل اعتماد در کودکان نوپا هنگام دستشویی رفتن نقطه عطف بزرگی است ، درحالیکه والدین نگاه رو به جلویی دارند از این رو آموزش دستشویی رفتن به کودکان برای آنها روند خسته کننده و استرس زا دارد اما نباید جا بزنیم و با صبر و برنامه های صحیح بطور موثر کودکان را آموزش دهیم

توضیحات راجع به کتاب مامان بیا جیش دارم :

کودک به طور معمول از دو سالگی حرف زدن را آغاز می کند و توانایی کسب استقلال و عدم وابستگی را تجربه می کند. او می تواند نیازها و خواسته های خود را بر زبان بیاورد و آمادگی خویش را برای انجام تدریجی کارها اعلام کند. یکی از مهم ترین نیازها دفع ادرار است. وقتی کودک می گوید: مامان بیا جیش دارم باید او را کمک کنیم تا کم کم خودش این کار ار انجام بدهد. موثرترین کمک به کودک در این مرحله از رشد این است که او را به نشستن بر لگن تشویق کنیم. این امر باید به صورت بازی و یا کاری جالب توجه جلوه داده شود تا کودک از آن روی نگرداند و به ان عادت کند.

 

برشی از کتاب مامان بیا جیش دارم :

قورباغه ی سبز من 

نشسته روی لگن 

لگن که که مال او نیست 

مال کیه ؟ مال من !

 

مامان بیا جیش دارم 

فوریه خیلی کارم 

لگن بیار زود برام 

تا خیس نشه شلوارم

 

مشخصات کلی کتاب مامان بیا جیش دارم:

نویسنده : شکوه قاسم نیا

انتشارات : قدیانی

قطع : خشتی

نوع جلد : گالینگور

تعداد صفحه : 11

موضوع : آموزشی

قیمت و خرید کتاب مامان بیا جیش دارم:

خرید کتاب مامان بیا جیش دارم نشر قدیانی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر ایران در کمترین زمان در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.