خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / خودکار و روان نویس / فابرکستل خودکار اسپیدایکس سبز 1.0

فابرکستل خودکار اسپیدایکس سبز ۱.۰



قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9555684613912

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار اسپید ایکس سبز فابرکستل:

خودکار اسپید ایکس فابر کاستل دارای قطر نوشتاری ۰.1 میلیمتر و جوهری نرم و روان است که در طول نوشتن به هیچ عنوان لکه ای بر روی کاغذ ایجاد نمی کند. همچنین برای راحت قرار گرفتن در دست دارای گریپ پلاستیکی به رنگ جوهر است.

خودکاری خوب و باکیفیت با رنگ‌های مختلف، نوک ساچمه‌ای که به شما نگارشی نرم و روان را هدیه می‌کند، از دیگر ویژگی های خودکار اسپید ایکس می باشد.

خودکار فابرکاستل مدل اسپید ایکس  SPEEDX 7 محصولی شکیل و دارای ظاهری به مراتب فاخرتر از سایر خودکارها است که می توانید در جلسات و مناسبت های رسمی و مهم، از آن بهره ببرید. ضخامت خطوطی که با این محصول رسم می شود معادل 0.7 میلی متر است. روکش لاستیکی تعبیه شده روی بدنۀ خودکار اسپید ایکس فابرکاستل موجب راحتی انگشتان هنگام نگارش شده و همچنین، از لیز خوردن آن جلوگیری می کند. نوع نوک این قلم ساچمه ای است. مشکی و قرمز و آبی، رنگ بندی این محصول را تشکیل می دهند.

 

مشخصات خودکار اسپید ایکس سبز فابرکستل:

جوهر با کیفیت و میزان بالا

دارای نوک سوزنی

با جوهر فوق العاده روان

با سری بالشتی برای نگارش آسان

به همراه بخش گریپ برای راحتی بیشتر

موجود در 4 رنگ جوهر: مشکی، آبی، قرمز و سبز

در 3 سایز ضخامت نوک: 0/5، 0/7 و 1/0 میلی متری

0/1 میلیی متری سبز

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید روان نویس به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید خودکار اسپید ایکس سبز فابرکستل:

خرید نوشت افزار از جمله خودکار اسپید ایکس سبز فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود