خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / کنکو ماژیک وایت برد 8رنگ پریمو تخت

کنکو ماژیک وایت برد ۸رنگ پریمو تخت


کد محصول: ۱۰۳۳۸۹

قیمت: ۲۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 6260556505983

توضیحات

درباره برند کنکو:

شرکت کنکو توسط آقای محمود رضا صنعتکار در کشور کانادا تاسیس شد . در ابتدا این شرکت وارد کننده کالاهایی مانند خودکار ، مداد ، تراش و ... بود .

در سال 1391 آقای صنعتکار اقدام به راه اندازی کارخانه رز تحریر یزد در شهر یزد با تولید محصولات نوشت افزار با برند کنکو (تحت لیسانس کانادا) نمود . تمامی محصولات کنکو از مواد اولیه درجه یک و غیر بازیافتی ساخته می شود و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث رضایتمندی مصرف کننده شده و در جهت حمایت از تولید داخلی و ارز آوری کشور در فکر ورود به بازارهای جهانی می باشد .

شرکت رز تحریر یزد برای تامین یکسری از مواد اولیه جهت تولید محصولات خود با کشورهایی همچون انگلیس – ژاپن – تایلند – سوئیس و آلمان همکاری گسترده ای دارد تا بتواند با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا ، محصولاتی با کیفیت را تولید و روانه بازار نماید . شرکت کنکو از بدو تاسیس موفق به دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی متعددی شده که نشان برخی از آنها را برای جلب اعتماد مصرف کنندگان خود بر روی بسته بندی های کالا قرار داده است . کاتریر از بدو تاسیس شرکت کنکو به عنوان تنها نماینده انحصاری و رسمی در شمالغرب ایران ، در راستای حمایت از کارگر ایرانی و تولیدات داخلی همکاری گسترده ای با این مجموعه داشته است.

 معرفی و توضیحات ماژیک وایت برد 8 رنگ سر  :تخت کنکو

از زمان ورود تخته وایت‌بردها در بازار، به مرور نقش تخته‌سیاه‌ها کمرنگ‌تر و ماژیک‌های وایت برد نیز جایگزین گچ شدند. به همین جهت ماژِیک‌های وایت برد نقش به سزایی در لوازم تحریر‌، مدارس و اداره‌جات پیدا کرده است. ماژیک وایت برد کنکو در دو نوع ، نوک تخت و نوک گرد و در 4 رنگ آبی، قرمز، سبز و مشکی طراحی و تولید گردیده است. 

 ماژیک وایت برد کنکو از مواد درجه یک و  غیر بازیافتی ساخته شده و دارای نوک بسیار نرم و مقاوم است.

رنگ درخشان ، غیر اسیدی و بسیار کم بو از دیگر ویژگی های این ماژیک ها می باشد که استفاده از آنرا برای افرادی با سنین پایین تر مناسب کرده است.

 این ماژیک به راحتی و بسیار تمیز پاک می شود و کاملا غیر سمی و بهداشتی است و شما با خیال راحت و آسوده میتوانید آنرا برای فرزند خود نیز تهیه کنید.

مشخصات ماژیک وایت برد 8 رنگ سر تخت کنکو :

نوع محصول: ماژیک وایت برد

برند: کنکو

کشور مبدا برند: کانادا

کشور سازنده : ایران

بسته بندی : بسته 8 رنگ

رنگ ها : آبی- قرمز- مشکی- نارنجی- بنفش- صورتی- فسفری- فیروزه ای

جنس نوک : نمد

جنس بدنه : پلاستیک

نوع ماژیک : تک سر

نوع نوک : تخت

سایر ویژگی ها:

 پاک شوندگی عالی

 رنگ درخشان ، غیر اسیدی و کم بو

 غیر سمی و کاملا بهداشتی 

 جوهر ساخت انگلیس 

 فیلتر ساخت آلمان 

 نوک ساخت ژاپن

قیمت و خرید ماژیک وایت برد 8 رنگ سر تخت کنکو : 

خرید ماژیک وایت برد سر تخت کنکو با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمانو ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.