کارخانه  کاوکو آلمان 𝓴𝓪𝔀𝓮𝓬𝓸

 

 

kaweco brand

 

 

 آغاز فعالیت

 

 


تاریخچه شرکت کاوِکو به سال ۱۸۸۳ باز می‌گردد، زمانی که کارخانه تولید خودنویس‌های فاقد مخزن جوهر هایدلبرگ، در شهر هایدلبرگ آلمان تاسیس شد.
 
پس از آن در سال ۱۸۸۹، هاینریش کخ و رادولف وبر، شرکت خودنویس هایدلبرگ را خریداری کرده و کارخانه جدیدی را در حومه شهر هایدلبرگ راه‌اندازی کردند.
در سال 1909 اولین خودنویس این برند طراحی و در بازار جهانی گسترش یافت.به مرور زمان سازمان هایی در برلین، پاریس، وین و دیگر کشورها در سراسر جهان افتتاح کرد و در سال 1911 با موجی جدید به همراه تکنولوژی گسترده
خودنویس های خود را وارد بازار نوشت افزار کرد و برای اولین بار از خودنویس جیبی خود مخصوص بانوان و ورزشکاران رونمایی نمود

 

 در سال 1913 این شرکت توانست ماشین آلاتی در خصوص تولید سرقلم خریداری کند که از آن زمان توانست سرقلم هایی از جنس طلا با کیفیت فوق العاده تولید نماید.شرکت کاوِکو در سال ۱۹۲۱ با ۶۰۰ نفر پرسنل سالانه حدود ۱۳۰ هزار خودنویس تولید می‌کرد.

ایجاد خط تولید جدید

 
در دهه ۱۹۳۰، این شرکت خط تولید قلم‌های جدید شش ‌وجهی کوتاه و قطوری را به نام سری اسپورت 
راه‌اندازی کرد که به نمونه‌ای برجسته و ماندگار تبدیل شد.

 



انواع سری های اسپورت کاوکو

 

1. Classic sport کلاسیک اسپورت

 

kaweco4

 

2.Skyline sport اسکای لاین اسپورت

 

kaweco5

 

3.Frosted sport فراستد اسپورت

 

kaweco6

 

4.Al sport آل اسپورت

 

kaweco8

 

5.Brass sport برس اسپورت

 

brass1

 

 

6.Steel sport استیل اسپورت

 

 

7.Ac sport ای سی اسپورت

 


ac sport 


سری های دیگر کاوکو

 

 

1.Sketch up اسکچ آپ

 

2.Liliput لی لی پوت

 

3.Supra سوپرا

 

 

4.Perkeo پرکئو

 

 

5.Student دانش آموزی

 

 

6.Calligraphy کالیگرافی

برای اطمینان از لذت نوشتن هنری و خلاقانه ، کاوکو مجموعه خوشنویسی را ارائه می دهد که شامل یک قلم کاوکو اسپورت با نوک خوشنویسی 1.1 میلی متر و همچنین 3 درج قابل تعویض با عرض ضربه 1.5 ، 1.9 و 2.3 میلی متر است. مجموعه خوشنویسی Kaweco که به صورت سیاه و سفید موجود است به زیبایی در یک جعبه کادویی ارائه شده است. این مجموعه علاوه بر این شامل 3 درپوش محافظ برای درج های قابل تعویض و همچنین 2 جعبه کارتریج جوهر اصلی کاوکو است.

7. Dia2


آغازی دوباره

 
 
در طول جنگ جهانی دوم تولید کارخانه تقریبا به طور کامل متوقف شد و پس از پایان جنگ در سال ۱۹۴۵ فعالیت خود را مجددا آغاز کرد. در سال ۱۹۹۴ مایکل گوتبرلت یکی از شیفتگان و مجموعه‌داران خودنویس و به ویژه قلم‌های کاوِکو ، برند و تجهیزات کاوِکو را خریداری کرد. مایکل از آن زمان به بعد با جد و جهد فراوان و با بهره‌گیری از ترکیبی از طرح‌های تاریخی کاوِکو و مواد بدیع و مدرن، به این برند حیاتی تازه بخشیده و همراه با سایر اعضاء خانواده خود، این کسب ‌و کار را رونق بخشیده‌ است..
به عنوان شرکت سهامی عام پایه گذاری شد به طوری که سالانه توانست 130000 خودنویس تولید نماید.


سخن پایانی

با گذشت زمان و نوآوری در طراحی، موفق به تولید گسترده خودنویس، روان نویس، خودکار و حتی اتود در بازار جهانی شد به طوری که امروزه در بیش از 50 کشور جهان فعالیت می نماید

 

جهت خرید و بررسی محصولات کاوکو اینجا کلیک کنید.