خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / آبرنگ و گواش / اونر آبرنگ 12 رنگ

اونر آبرنگ ۱۲ رنگ



قیمت: ۹۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات آبرنگ 12 رنگ اونر :

 

از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول، می‌توان به رنگ‌های بسیار باکیفیت و ماندگاری بالای آن‌ها اشاره نمود. رنگ‌های موجود در آبرنگ 12 رنگ اونر، بسیار کاربردی و روشن هستند، گویی رنگ‌ها زنده بوده و با مخاطب حرف می‌زنند. قرص‌های این آبرنگ، هر کدام قطری معادل 30 میلی‌متر و یا 3 سانتی‌متر دارد و در داخل جعبه‌ای با ابعاد 20 در 9 سانتی‌متر، 12 عدد قرص آبرنگ قرار گرفته است. این محصول، ساخت کشور کره و از مواد و متریال مرغوبی می‌باشد.
آبرنگ، یکی از ابزارهایی است که کودکان بدان علاقه زیادی دارند، استفاده از آبرنگ برای آن‌ها، نوعی بازی و نقاشی است و موجب افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت در آن‌ها می‌شود. همچنین به دلیل داشتن رنگ‌هایی شاد و زنده، کودک را بیشتر به سمت خود جلب می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آبرنگ 12 رنگ اونر، قدرت ترکیب شدن بی‌نظیر آن است.

برند اونر (Owner) برندی نام آشنا ​متعلق به یک شرکت کره ای است که سال هاست در زمینه تولید لوازم تحریر فعالیت می کند این شرکت سعی دارد با بهره گیری از استانداردهای روز دنیا و تولید محصولات نوآورانه، منحصر به فرد و باکیفیت هر روز بر مشتریان خود بیفزاید. مخاطب اونر فقط دانش آموزان و دانشجویان نیستند بلکه ادارات خصوصی و دولتی، هنرمندان، مهندسان و دیگر اقشار جامعه را نیز شامل می شود. محصولات اونر علاوه بر اینکه در بازارهای جهانی توانسته جایگاهی برای خود دست و پا کند در بازار ایران نیز طرفدارانی پیدا کرده و این شهرت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه این شرکت است.

 

مشخصات آبرنگ 12 رنگ اونر :

 

برند :

اونر

محصول کشور :

کره جنوبی

تعداد رنگ موجود در بسته :

۱۲

اقلام همراه :

قلم‌مو

دارای یک قلم مو جنس بدنه قلم‌ مو: پلاستیک درب پالتی دارای رنگ های زنده و ماندگار نامناسب برای کودکان زیر ۳ سال ستشو باآب فراوان در صورت تماس با چشم

 

قیمت و خرید آبرنگ 12 رنگ اونر :

 

خرید آبرنگ 12 رنگ اونر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.