خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / کیف و کوله مدرسه / گابل کیف استخر LZUMI

گابل کیف استخر LZUMI



قیمت: ۸۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات کیف استخر گابل مدل Lzumi:

کیف‌ استخری گابل از جنس پلی استر بسیار با دوام، با کیفیت و ضد رطوبت هستند. این کیف‌ها وزنی بسیار سبک داشته و با بندهای تعبیه شده در آن بصورت کوله‌پشتی، همراهی زیبا و همیشگی برای فرزندان شما در کلاس‌ها، استخرها و مکان‌های ورزشی خواهند بود.

با خرید کیف‌های استخری از فروشگاه اینترنتی بوک دوک در کنار سایر محصولات مدرسه‌ای پکیجی کامل را برای فرزندان عزیز خود تهیه نمایید. همچنین خانم‌ها و آقایانی که نیاز به یک کیف کوچک سبک برای حمل تعداد محدودی از وسایل ورزشی و شخصی خود دارند نیز می‌توانند از این گروه کیف‌های گابل استفاده نمایند. فضای این کیف‌ها به صورتی است که برای نگهداری و حفاظت از یک جفت کفش، یا یک عدد حوله استخری و یا هر چیز دیگری با این ابعاد مناسب می‌باشد و می‌توانید به راحتی آن را داخل ساک دستی، ورزشی، مسافرتی و یا چمدان خود جای دهید و نگران کثیف شدن یا آسیب دیدن اینگونه وسایل خود در مسیرهای طولانی نباشید.این کیف‌ها قابل شستشو بوده و آنها را با خیال راحت می‌توانید در ماشین لباسشویی بشویید.

 

مشخصات کیف استخر گابل مدل Lzumi:

برند گابل

ضد آب

قابلیت شستشو

آستر طرح دار

ابعاد 44*34

کالکشن Lzumi

جنس پلی استر

تولید کشور اسپانیا

قیمت و خرید کیف استخر گابل مدل Lzumi :

خرید نوشت افزار از جمله کیف استخر گابل مدل Lzumi با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.