خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / مداد طراحی و ذغال / آریا مداد طراحی 3B

آریا مداد طراحی ۳B



قیمت: ۱۰,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد طراحی 3 B آریا :

 

درمداد طراحی 3 B آریا گرافیت استفاده شده برای ساخت این محصول  بسیار پررنگ و مناسب  طراحی‌های حرفه‌ای هست. همینطور چوب استفاده شده در این مداد بسیار مقاوم در برابر شکستن بوده .

بدنه این مداد به نوعی طراحی شده که انگشتان در بهترین و راحت ترین حالت خود بر روی بدنه یاین مداد قرار میگیرند و هیچگونه  خستگی و آسیبی برای دستان و انگشتان ایجاد نمیکند و میتوان بدون خستگی مدت های طولانی از این محصول استفاده کرد.این ویژگی ارگونومیک بودن این محصول را نشان میدهد.

مدادهای گروه B نرم‌ترین و پررنگ‌ترین مدادهای طراحی هستند. کیفیت مداد B3 با نوع گرافیت و خاک رس رابطه مستقیم دارد. بهترین مداد طراحی باید برای کشیدن خطوط و سایه‌ها با درجات مختلف تیرگی و روشنی کاربرد داشته باشد. معمولاً در طراحی یک اثر، تنها از یک مداد استفاده نمی‌شود و نقاش از مدادهای مختلفی با میزان سختی و نرمی متفاوت استفاده می‌کند.

به طور کلی مداد های طراحی از پودر گرافیت و خاک رس ساخته میشود هرچه میزان خاک رس در مغزی این مداد ها کمتر باشد مداد نرم تر و پررنگ تر است.

 

مشخصات مداد طراحی 3 B آریا :

 

برند : آریا 

نوع کالا : مداد طراحی 

شماره مغزی : B3

کاربرد : مناسب برای طراحی / سیاه قلم 

ساخت کشور ایران

 

قیمت و خرید مداد طراحی 3 B آریا :

 

خرید مداد طراحی 3 B آریا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.