خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / خریدن لنین

خریدن لنین


کد محصول: ۱۰۵۸۱۹

قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789647948494
  • توبیاس ولف و ...
  • نشر ماهی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خرید لنین اثر جمعی از نویسندگان:

«خریدن لنین» تلاش مجموعه ای از نویسندگان توسط انتشارات ماهی منتشر شده است. این کتاب یازده داستان کوتاه از نویسندگان برجسته ای را شامل میود که هریک از آنها به روایت داستانی جذاب میپردازند. نویسندگان این کتاب اغلب برای خوانندگان در ایران نام آشنا هستند. در عین حال در این مجموعه سعی شده است از نویسندگان کمتر شناخته شده نیز داستان هایی آورده شود تا به فارسی زبانان معرفی شوند. این کتاب به همت امیر مهدی حقیقت به فارسی برگدانده شده است. خریدن لنین، برگرفته از نام داستانی است که از میروسلاو پنکوف در این مجموعه آمده است. پنکوف در سال ۲۰۰۷ جوایزی را به خاطر این داستان از آن خود کرده است. داستان های این مجموعه درباره ی عشق های برزبان نیامده، مادرانی دلنگران، پدرانی با ای کاش ها و اگرهای بی شمار، فرزندانی پا در هوا و البته خریدن لنین از اینترنت است.

مشخصات کتاب خریدن لنین:

نویسنده: جمعی از نویسندگان

مترجم: امیر مهدی حقیقت

ناشر: ماهی

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 176

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خریدن لنین:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب خریدن لنین با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.