خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / سانی بلندگو قورت داده

سانی بلندگو قورت داده



قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004772891

توضیحات

معرفی کتاب سانی بلندگو قورت داده :

کودکان با مطالعه‌ی کتاب «سانی بلندگو قورت‌ داده!» از مجموعه‌ی «کتاب‌های جولیا» می‌آموزند که چطور بلندی صدای‌شان را متناسب با محیط تنظیم کنند. مطالعه‌ی این کتاب برای معلمان و مربیانی که با کودکان کار می‌کنند نیز بسیار راهگشا خواهد بود.

 

توضیحات راجع به کتاب سانی بلندگو قورت داده :

برای سانی فرقی ندارد که کجا باشد: سر کلاس، توی کتابخانه، وسط خیابان یا حتی توی سالن تاریک سینما مشغول فیلم دیدن. او همیشه دهانش را تا جایی که بتواند باز می‌کند و برای گفتن حرف‌هایش از ته گلو فریاد می‌زند! برای همین همه به او می‌گویند: «سانی بلندگو قورت‌ داده!» درست است که همیشه دیگران صدای سانی را می‌شوند اما این داد زدن‌ها اصلاً کار خوبی نیست، چون باعث می‌شود نظم کلاس به هم بخورد یا حواس بچه‌ها موقع درس خواندن توی کتابخانه پرت شود، حتی بعضی مردم هم از دیدن فیلم توی سالن سینما منصرف می‌‌شوند. اما متأسفانه سانی بلد نیست از صدای آرام خود استفاده کند تا اینکه معلمش او را با ۵ سطح صدا آشنا می‌کند تا سانی متوجه شود برای صحبت کردن توی کتابخانه و خیابان باید از صداهای متفاوتی استفاده کند.

جولیا در سالت ‌لیک سیتی (Salt Lake City) به دنیا آمده است، اما هم‌اکنون در نبراسکا (Nebraska) زندگی می‌کند. او زمانی در سنین جوانی، به کودکان اسکی یاد می‌داد، پس از کسب به‌گفته‌ی خودش، این تجربه‌ی شیرین، به آموزش کودکان و کار با آنها علاقه‌مند شد و این راه را ادامه داد.
سال‌ها پیش، وقتی جولیا به‌دنبال داستانی برای بیان تفاوت چوقولی‌کردن و صحبت‌کردن به کودکان می‌گشت، کتاب یا داستان مناسبی پیدا نکرد. بنابراین، خودش دست‌به‌کار شد و یک کتاب نوشت؛ او هم‌اکنون نزدیک به صد جلد کتاب درباره‌ی رشد اجتماعی( socialdevelopment) در قالب شخصیت‌های مختلف نوشته است، که بهترین آنها در انتشارات مهرسا نیز منتشر شده‌اند.
جولیا به مدارس زیادی در سراسر دنیا برای سخنرانی درباره‌ی آموزش همگانی و مشاوره می‌رود، در این سفرها، او دیگران را تشویق می‌کند تا از تجربیاتش در این سال‌ها استفاده کنند. از نظر جولیا، ایده‌های بسیاری درجهان وجود دارند که باید جهانی شوند و در اختیار همگان قرار بگیرند.
جولیا زمان بسیاری را برای تحقیق و مشاوره با کودکان، آموزگاران و والدین می‌گذراند، او این تحقیقات و تجربیات را با خلاقیت خود به داستان‌های کودکانه بدل می‌کند، داستان‌هایی که استعداد ذاتی او را در ورود به دنیای کودکان نشان می‌دهند. تمامی فعالیت‌های او به‌عنوان معلم و مشاور، منابع الهام کوک برای نوشتن هستند. هدف اصلی کوک این است که با داستان‌های شاد و به‌یادماندنی بتواند برای مشکلات همیشگی زندگی راه‌حل‌های موثر و کاربردی را به کودکان ارائه بدهد.
به عقیده‌ی کوک، همه‌ی انسان‌ها در این جهان یا کودک هستند، یا کودک بوده‌اند؛ پس اگر شما بتوانید کتابی بنویسید که بر کودکان اثر بگذارد، بر همه‌ی انسان‌ها اثر گذاشته‌اید.
جولیا به‌عنوان نویسنده‌ی کتاب‌های کودک، جوایز بسیاری دریافت کرده است؛ کتاب‌های او که عمدتا مبتنی بر تحقیقات علمی هستند و در انتشارات و نشریه‌های معتبری مانند پَرِنتس مَگِزین (Parent’s Magazine)، نیویورکر (New Yorker)، گرین چایلد مَگِزین (Green Child Magazine) و وبگاه‌هایی مانند یاهو و بِیبی‌زون (Baby Zone) معرفی شده‌اند. او هم‌چنین در خبرگزاری سی‌ان‌ان (CNN) و بسیاری از خبرگزاری‌های دیگر حضور داشته است.

برشی از کتاب سانی بلندگو قورت داده : 

سانی همه فکر و نظرات و احساساتش را با صدای بلند داد می زند. او آن قدر عاشق داد زدن است که همه او را سانی بلندگو صدا می زنند، اما او این اسم را دوست ندارد. صدای سانی آن قدر بلند است که نظم کلاس را به هم می زند و مزاحم همکلاسی ها است. 

مشخصات کلی کتاب سانی بلندگو قورت داده :

نویسنده :جولیا کوک 

انتشارات :نردبان 

قطع : رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعداد صفحه :36 

موضوع :کتاب آموزشی 

قیمت و خرید کتاب سانی بلندگو قورت داده :

خرید کتاب سانی بلندگو قورت داده با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود .