خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / دونده هزار تو 1 لانه گریورها

دونده هزار تو ۱ لانه گریورها



قیمت: ۱۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003532014

توضیحات

معرفی کتاب دونده هزارتو 1:

در رمان لانه گریورها (دونده هزارتو)، نوشته ی جیمز دشنر، شخصیت اصلی به نام توماس، بیدار می شود و در یک آسانسور قرار دارد، اما تنها چیزی که به یاد دارد، نامش است. او محاصره شده توسط پسرانی غریبه که همچون او، حافظه خود را از دست داده اند. در اطراف آن ها، هزارتویی بی پایان وجود دارد که دائما در حال تغییر است و تنها راه خروج از آن محسوب می شود. اما هنوز هیچکس زنده از آنجا عبور نکرده است. با پیشرفت داستان، یک دختر با یک پیام ترسناک پیدا می شود: "یادت باشه، زنده بمون و فرار کن."

درباره نویسنده این کتاب، جیمز دشنر:

جیمز اسمیت دشنر، نویسنده ی آمریکایی متولد 26 نوامبر 1972، در جورجیا به دنیا آمد. او از جمله شش فرزند خانواده خود بود و در سن 10 سالگی توانست با ماشین تحریر والدینش مهارت تایپ کند. دشنر برای تحصیل در دانشگاه بریگام یانگ از جورجیا به یوتا نقل مکان کرد و در رشته ی حسابداری فارغ التحصیل شد. آثار او بیشتر در ژانرهای ماجرایی و علمی تخیلی برای مخاطبین نوجوان نوشته شده و او همراه با همسر و چهار فرزندش در یوتا زندگی می کند.

مشخصات کتاب دونده هزارتو 1:

نویسنده: جیمز دشنر

مترجم: مینا موسوی

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 432

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دونده هزار تو 1:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دونده هزارتو 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.