خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / شیفر خودکار پرلود استیل گیره زرد

شیفر خودکار پرلود استیل گیره زرد


کد محصول: ۱۵۱۴۴۲

قیمت: ۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودنویس پرلود استیل گیره زرد شیفر:

ترکیب رنگ‌ های وزین و زیبا در  خودنویس «پرلود» (Prelude) نتیجه‌ ای به جز تبدیل آن‌ ها به یک هدیه‌ ی دوست‌ داشتنی نداشته است.
این ست می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای افراد باارزش و عزیز زندگیتان باشد.
نوشت‌افزار های پرلود همراه‌ هایی همیشگی هستند و می‌توانند مدت‌ ها کاربر خود را همیشه و همه‌جا همراهی کنند.

خودنویس پرلود بدنه‌ای فلزی دارند. این بدنه دوام زیادی دارد. به همین دلیل است که شما می‌توانید مدت‌های مدید از نوشتن با آن‌ها لذت ببرید.
روی درپوش خودنویس گیره‌ای برای اتصال آن‌ها به جیب تعبیه شده است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید هر دو یا یکی از نوشت‌افزارهای ست پرلود را همیشه همراه خود داشته باشید. داخل خودنویس پرلود پمپی قرار گرفته که به‌ راحتی با جوهر شیشه‌ ای پر می‌شود.

این جوهر از طریق نوک خودنویس به کاغذ منتقل شده و خطوطی با ضخامت متوسط ترسیم می‌کند. شما می‌توانید هنگام نوشتن، درپوش خودنویس پرلود را در انتهای آن قرار دهید.
این قابلیت ساده از گم شدن درپوش و درنتیجه خشک شدن جوهر و آسیب رسیدن به نوک آن جلوگیری می‌کند.  یک هدیه‌ی ارزنده برای دوستان اهل ادبیات و نوشتن شما میباشد.

ترکیب دو رنگ نقره ای و طلایی در ست پرلود باعث شده است که خودکار و خودنویس بسیار زیبا و جذابی را ایجاد کند و این ست می تواند هدیه ای دوست داشتنی و کاربردی برای عزیزانتان باشد.
بدنه خودکار و خودنویس این ست از فلز ساخته شده است که بسیار محکم و با دوام می باشد و می توانید برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.
عملکرد خودکار کمرپیچ و عملکرد خودنویس درب دار می باشد. گیره و قطعاتی که در این ست به کار رفته است به رنگ طلایی است.

برند شیفر در سال 1913 توسط Walter A.Sheaffer در شهر فورت مادیسون در ایالت آیوا آمریکا متولد شد.
والتر شیفر برای اولین بار در سال 1907 مکانیزم تلمبه ای را برای جوهر رسانی در خودنویس اختراع نمود و به منظور تولید انبوه این اختراع، کارخانه خودنویس سازی خود را در سال 1913 تاسیس نمود و به سرعت به یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان خودنویس در آمریکا و بعد درجهان تبدیل شد.
امروز شیفر در بیش از 100 کشور توزیع می گردد و جزء محبوبترین برندها در عرصه قلم های نفیس و با کیفیت به شمار می رود.
از جمله ابداعات شیفر می توان به اختراع مکانیزم تلمبه ای در جوهر رسانی خودنویس، نوک خودنویس اختصاصی Inlaid Nib ، و فرمول انحصاری جوهر خودنویس اشاره کرد.

شما مشتریان عزیز میتوانید خودنویس پرلود استیل گیره زرد شیفر را از فروشگاه اینترنتی بوک دوک تهیه فرمایید.

 

مشخصات خودنویس پرلود استیل گیره زرد شیفر:

جنس بدنه:
آلیاژ ترکیبی برنج
 
سایز نوک:
M (متوسط)
 
نوع مغزی:
پمپ جوهر
 
مکانیزم
 
درب دار
 
رنگ بدنه:
استیل گیره زرد
 
مشخصات
قطعات و گیره با آبکاری طلای 22 عیار ظرافت در عین کارایی از اصول طراحی قلم بوده و حسی دلنشین به نویسنده القا می نماید. دارای سمبل شیفر (نقطه سفید) روی گیره قلم
 

قیمت و خرید خودنویس پرلود استیل گیره زرد شیفر:

خرید خودنویس پرلود استیل گیره زرد شیفر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود .