خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب داستان خارجی / موسیقی یک زندگی

موسیقی یک زندگی


کد محصول: ۱۵۱۰۵۶

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642093557
  • آندره مکین
  • نشر ماهی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب موسیقی یک زندگی:

داستان در دوران حکومت «استالین» بر روسیه رخ می‌دهد که شرایط اجتماعی و سیاسی روسیه خوب نیست. الکسی به دلایل مبهم و نامعلومی متهم شده و خانواده‌اش گرفتار تصفیه‌های استالینی می‌شوند. پلیس پدر و مادرش را دستگیر می‌کند و خودش هم تحت تعقیب قرار می‌گیرد. او به خانه ی خاله‌اش در اوکراین می‌گریزد و به عنوان سرباز در جنگ روسیه و آلمان شرکت می کند و راننده ی ژنرال «گابریلف» می شود. الکسی در یک حادثه جان ژنرال را نجات می دهد و بعد از جنگ نیز در وزارت جنگ با او کار می‌کند. اگرچه ژنرال زندگی دوباره‌اش را مدیون الکسی است، اما حالا شرایط تغییر کرده است. کمی بعد الکسی خودش را برای کنسرت موسیقی آماده می‌کند، او همراه با راوی به سالن کنسرت می‌روند تا اینکه...

درباره نویسنده این کتاب آندره مکین:

آندره مکین، نویسنده‌ی روس‌تبارِ فرانسوی‌زبان، در سال ۱۹۵۷ در سیبری به دنیا آمد. از چهار سالگی به لطف زن فرانسوی سالخورده‌ای که از او نگهداری می‌کرد، دوزبانه شد و از دوران دبستان به بعد، به زبان فرانسوی آموزش دید و بعدها در پژوهشکده‌ی پداگوژیکی نووگرود تدریس کرد.

در سال ۱۹۸۷، به‌عنوان عضوی از برنامه‌ی تبادل معلم به فرانسه رفت و تصمیم گرفت در آنجا بماند. به او پناهندگی سیاسی اعطا شد و مصمم بود به‌عنوان یک نویسنده، به زبان فرانسوی امرار معاش کند. بااین‌حال، مجبور شد اولین دست‌نوشته‌های خود را به‌عنوان ترجمه از روسی ارائه کند تا بر شک ناشران غلبه کند که تبعیدی تازه‌وارد می‌تواند این‌قدر روان به زبان دوم بنویسد.

پس از واکنش‌های ناامیدکننده به دو رمان اولش، هشت ماه طول کشید تا ناشرِ چهارمین رمانش به نام «رؤیاهای تابستان‌های روسی من» پیدا شود. این رمان سرانجام در سال ۱۹۹۵، در فرانسه منتشر شد، این رمان اولین رمان در تاریخ شد که هم جایزه‌ی گنکور و هم جایزه‌ی مدیسی و هم جایزه‌ی لیسین را از آن خود کرد.

در سال ۲۰۰۱، مکین شروع به انتشار مجموعه آثاری با نام مستعار گابریل اوزموند کرد. در مجموع چهار رمان در طول ده سال که آخرین عنوان آن در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این یک معمای ادبی فرانسوی بود و بسیاری درباره‌ی اینکه چه کسی ممکن است اوزموند باشد به حدس و گمان روی آوردند. سرانجام، در سال ۲۰۱۱ بود که یک محقق ادبی با توجه به سرنخ‌های مشترکی که میان یکی از این کتاب‌ها با رؤیاهای تابستان‌های روسی من دریافت، این نظریه را مطرح کرد که اوزموند درواقع همان مکین است. در این هنگام بود که این نویسنده، این راز خود را برملا کرد و در توضیح اینکه چرا از یک نام مستعار استفاده کرده است، گفت: «می‌خواستم کسی را خلق کنم که دور از هیاهوی دنیا زندگی کند

مشخصات کتاب موسیقی یک زندگی:

نویسنده: آندره مکین

مترجم: ناهید فروغان

ناشر: ماهی

قطع: جیبی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 112

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب رمان خارجی  بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب موسیقی یک زندگی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب موسیقی یک زندگی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.