خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / جامعه شناسی وعلوم اجتماعی / سه پژوهش در جامعه شناسی هنر

سه پژوهش در جامعه شناسی هنر



قیمت: ۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786009973590
  • ماکس رافائل

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سه پژوهش در جامعه شناسی هنر:

کتاب سه پژوهش در حوزه جامعه‌شناسی هنر، به نگاهی جدید به این حوزه می‌اندازد. نویسنده این کتاب، ماکس رافائل، شاگرد بزرگ هنر و هاینریش ولفلین است. او با فشردگی و پیچیدگی موضوعات، به تحلیل نقش و اهمیت هنر در جامعه می‌پردازد. در مقاله‌ی اول، نظریه‌ی زیبایی شناختی پرودون مورد بررسی قرار می‌گیرد و او بر آن است که به توضیح دیدگاه‌های خود درباره‌ی نقش ویژه و کارکرد هنر پرداخته و...

درباره نویسنده این کتاب، ماکس رافائل:

ماکس رافائل، یک مورخ هنری آلمانی - آمریکایی با ریشه یهودی، از سال 1889 تا 1952 زندگی کرد. او در دوران نازی ها به پاریس مهاجرت کرد و پس از اشغال این شهر توسط آلمانی ها، در اردوگاه های کارآموزی گورس و کمپ دز میلز به زندگی مجبور شد. پس از آزادی، با کمک کوکرز و از طریق بارسلونا و لیسبون به ایالات متحده مهاجرت کرد. او در نیویورک زندگی کرد و تا زمانی که بورسیه ای از بنیاد بولینگن دریافت کرد، در تنگدستی زندگی می کرد. در نهایت در 14 ژوئیه 1952 در نیویورک درگذشت.

مشخصات کتاب سه پژوهش در جامعه شناسی هنر:

نویسنده: ماکس رافائل

مترجم: اکبر معصوم بیگی

ناشر: بان

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 232

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب جامعه شناسی و علوم اجتماعی بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سه پژوهش در جامعه شناسی هنر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سه پژوهش در جامعه شناسی هنر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.