خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / آتلانتیس

آتلانتیس



قیمت: ۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006280172
  • -
  • آرامش

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب آتلانتیس:

"آتلانتیس"، یک نام مرموز و جذاب است که سال هاست که ذهن انسان ها را به خود جلب کرده است. این نام به یک جزیره افسانه ای اشاره دارد که به طور افسانه ای زیر آب در اقیانوس اطلس فرو رفته است. داستان آتلانتیس به خصوص تأثیر بسیار زیادی بر ادبیات دارد، به طوری که نویسندگان مختلف از این داستان در آثار خود بهره برده اند.

اما این داستان جذاب، بیشتر از همه در کتاب "آتلانتیس" ادگار اوانز کیسی مورد توجه قرار می گیرد. این کتاب به بررسی یکی از بزرگترین معماهای جهان، یعنی موضوع "آتلانتیس" می پردازد. در این کتاب، مفاهیمی مانند تناسخ و کارما و همچنین رانه هایی که از حیات های گذشته به زندگی حال منتقل می شوند، به طور جدیدی بررسی شده و تفسیر می شوند.

درباره نویسنده این کتاب، ادگار اوانز کیسی:

ادگار کیسی، یک شخصیت معروف در آمریکا بود که توانایی‌های فراطبیعی داشت. او ادعا می‌کرد که وقتی وارد وضعیت خلسه می‌شود، می‌تواند به سوالات در مورد موضوعاتی مانند سلامتی و یا قاره‌ی آتلانتیس پاسخ دهد. به دلیل اینکه او این کارها را در وضعیت نیمه خواب انجام می‌داد، او را "پیامبر خفته" و "بزرگترین عارف آمریکایی" نامیدند. او یک مدیوم بود، اما او می‌خواست توسل به او را به عنوان یک شفاکده بپذیرند نه فقط یک مدیوم.

مشخصات کتاب آتلانتیس:

نویسنده: ادگار اوانز کیسی

مترجم: کوروش کاظم زاده

ناشر: آرامش

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 240

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آتلانتیس:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب آتلانتیس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.