خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / گفت و گو با بهمن محصص

گفت و گو با بهمن محصص


کد محصول: ۱۴۸۶۴۶

قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006413556
  • -
  • نشر آبان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب گفت و گو با بهمن محصص:

«بهمن محصص» را بسیاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نقاش و مجسمه‌ساز سده‌ی بیستم ایران می‌دانند. محصص در بیش از شش دهه کار هنری، حجم عظیم و دور از تصوری نقاشی و مجسمه خلق کرد. به‌واقع او هنرمندی تمام‌وقت بود که هنر مدرن ایران را با استعداد، هوش، ذکاوت و قوه‌ی خلاقه‌ی بی‌نهایتش دگرگون کرد. او که به واسطه‌ی فهم تمام و کمالش از تاریخ هنر، هنر مدرن، اندیشه‌ی انسان مدرن و زیست – جهان انسان ایرانی موفق شد تاریخ هنر ایران را دگرگون کند، امروز درحالی‌که دیگر در این دنیا نیست، هم‌ چنان یکی از نوآورترین هنرمندان ایران است و البته جزو بزرگ‌ترین نقاشان و مجسمه‌سازان نیمه‌ی دوم قرن بیستم جهان. بهمن محصص که خودش را دوست و شاگرد نیما یوشیج می‌دانست، از معدود افرادی بود که به درستی، نیما و بزرگی اندیشه و عمق تاثیرش را درک کرده بود و از این نظر نیز یکی از یگانه‌ ترین‌هاست. کتاب «گفت‌وگو با بهمن محصص» تازه‌ ترین کتابی‌ست که بخش دیگری از وجوه‌ کاری و شخصیتی این هنرمند پر از جنون عقلانی را به ما نشان می‌دهد! خواندن حرف‌های محصص با آن شور و سرخوشی ویژه‌اش که همواره در عین شوخ‌وشنگی به شدت کوبنده و صریح بود، همیشه جذاب است و آموزنده و کتاب «گفت‌وگو با بهمن محصص» بار دیگر این امکان را برای ما فراهم کرده است.

مشخصات کتاب گفت و گو با بهمن محصص:

نشر کتاب آبان

نویسنده بهمن محصص احسان مجیدی تیرداد

قطع رقعی

جلد شومیز

152 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب گفت و گو با بهمن محصص:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب گفت و گو با بهمن محصص با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.