خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / شیفر خودکار پرلود استیل گیره استیل

شیفر خودکار پرلود استیل گیره استیل


کد محصول: ۱۱۵۰۶۹

قیمت: ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل:

شرکت شیفر بعنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین تولیدکنندگان قلمهای لوکس و کادویی نفیس در سال 1913 میلادی در شهر فورت مدیسان (FORT MADISON)) ایالت ایووای امریکا توسط والتر شیفر بنیانگذاری شد و در همین سال از اولین قلم خودنویس با پمپ اهرمی رونمایی کرد. این شرکت که بعدا توسط گریگ شیفر فرزند والتر شیفر در گستره تجارت جهانی به شهرت چشمگیری رسید بعدها در تملک شرکت بیک فرانسه درآمد. این برند در اوت سال 2014 توسط شرکت کراس از شرکت بیک فرانسه خریداری گردید.

نیاز به خودکار برای نوشتن در حال کم‌رنگ‌تر شدن است. اما این‌طور نیست. حتی اگر تخته‌ سیاه‌های کلاس به نسخه دیجیتالی ارتقا پیدا کنند و پای قلم‌های نوری و لمسی و… هم به مدارس در سطحی وسیع باز شود باز هم برای یادگیری نوشتن باید قلم و خودکار دست بگیرید و بنویسید.

خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل جنسی از فلز دارد با طراحی زیبا و ارگونومیک بسیار سبک با نوک ساچمه ای بسیار روان می نویسد و برای استفاده روزانه و مهندسی یکی از بهترین اتخاب ها می باشد.

دارای گیره استیل برای حمل راحت در جیب یا کیف می باشد نحوه استفاده از خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل به صورت پیچی می باشد.

مشخصات خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل:

نام کالا:خودکار پرلود

برند:شیفر

کشور سازنده:آمریکا

ابعاد:13سانتی متر

وزن:31گرم

جنس بدنه:فلز

نوع نوک:ساچمه ای 

نحوه استفاده:پیچی

سایر توضیحات:گیره استیل-دارای جعبه

قیمت و خرید خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل:

خرید آنلاین خودکار شیفر پرلود استیل گیره استیل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.