خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / کلاس اولی کتاب اولی یک روز پردردسر

کلاس اولی کتاب اولی یک روز پردردسر



قیمت: ۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003538290

توضیحات

مقدمه:

بخش عمده ای از نیاز بشر امروز به وسیله خواندن برطرف می شود. به همین دلیل است که مهمترین بخش آموزشی و ابتدای راه تحصیل سواد در سیستم های آموزشی همه کشورهای دنیا خواندن و نوشتن است. در حقیقت به وسیله خواندن است که ما می توانیم علوم مختلف را فرا بگیریم

خواندن یکی از مهمترین و البته ابتدایی ترین مهارت هایی است که یک فرد با شروع آموزش رسمی آن را فرا میگیرد. کسب این مهارت برای دانش آموزان پایه های ابتدایی راهی برای یادگیری و فهم سایر علوم در سالهای بالاتر است. در حقیقت خواندن از مهمترین مهارتهای پایه ای برای رشد توانایی های درونی کودک است. به دلیل همین اهمیت است که محققان بسیاری روی این مقوله تمرکز کرده و در مورد آن تحقیق کرده اند.

مهارت خواندن در کودکان همانند دیگر مهارت ها دارای توالی و طبقه بندی است. بنابراین ممکن است استعداد درونی دانش آموزان در یادگیری ان مهارت متفاوت باشد.

تحول مهارت های زبانی، سخن گفتن، گوش دادن، تحول مفهوم و تفکر شناختی، همخوانی میان اصوات و نمادهای بینایی، شناخت کلمات، درک و فهم مطالب از جمله مهارت های اساسی است که در فرآیند یادگیری خواندن مورد نیاز دانش آموز است. با این وجود برخی از دانش آموزان با وجود بستر مناسب و برخورداری از هوش بالا و همچنین سلامت کامل جسمی و روانی قادر به یادگیری حروف و کلمات نیستند. برای این که بتوان مشکل دانش آموز در خواندن را برطرف کرد باید اشتباهات او در زمان خواندن را به خوبی بررسی کرد تا بتوان راهکارهای مناسب برای حل مشکل او ارائه کرد.

روان خوانی یکی از مهم ترین توانایی ها برای کودکان در سال های ابتدایی دبستان است.این مهارت از آن جهت حائز اهمیت است، که رابطه مستقیمی با توانایی نوشتاری دارد و علاوه بر آن باعث تقویت توانمندی هایی از قبیل ادارک متن، تحلیل، تفکر انتقادی و … می شود. و مهم ترین نکته ای که باید به آن اشاره شود، این است، که کودک تنها زمانی از مطالعه لذت می برد، که توانایی خواندن را کسب کرده و در آن مهارت کافی پیدا کرده باشد.

مجموعه کلاس اولی،کتاب اولی:

کلاس اولی، کتاب اولی مجموعه کتابی داستانی است که باهدف ترویج کتاب‌خوانی و کمک به مهارت‌ روان‌خوانی دانش‌آموزان کلاس اول تألیف و منتشرشده است. کلاس اول دبستان فرصتی طلایی برای کتاب‌خوان شدن کودکان است. این کتاب‌ها به شیوه‌ای جذاب و دل‌چسب کودکان را به دنیای خیال‌انگیز داستان‌ها می‌برند و به‌صورت هم‌زمان به پرورش مهارت روان‌خوانی و کتاب‌خوانی آن‌‌ها کمک می‌کنند.

دانش‌آموز کلاس اولی‌ در همان ماه‌های اول آموزش، می‌تواند برای یادگیری بهتر حروف الفبا، از روش داستان‌خوانی کمک بگیرد. هرکدام از کتاب‌های مجموعه‌ی کلاس اولی، کتاب اولی براساس حروفی نوشته‌شده‌اند که کلاس اولی‌ها درس به درس با آن‌ها پیش می‌روند. با این شیوه کودک می‌تواند هم‌زمان با آموزش حروف مدرسه، کتاب داستان مربوط به همان حروف را به‌تنهایی بخواند و از همان ماه‌های اول لذت کتاب‌خواندن و باسواد شدن را بچشد و با انجام فعالیت‌های پایانی هر کتاب و خواندن جمله‌هایی طولانی‌تر، دایره واژگان را گسترش دهد.

درباره‌ی مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی:

کودکانی که در ابتدای مسیر فارسی آموزی هستند با خواندن داستان‌های سطح 1 تا 5 می‌توانند مرحله‌به‌مرحله و گام‌به‌گام با حروف الفبا و صداهای بیشتری آشنا شوند، به‌مرور کتاب‌های پرحجم‌تری بخوانند، مهارت خواندن و نوشتن خود را ارتقا دهند و اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کنند. اطلاعات مهم در خصوص سطح‌بندی کتاب‌ها و روش‌های تشویق کودکان برای مطالعه آن‌ها در همه کتاب‌ها شرح داده‌شده است.

سطح 2 از مجموعه کتاب کلاس اولی، کتاب اولی: برای کودکان نوسوادی که درس‌های 6 تا 10 کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند مهارت بیشتری در خواندن جمله‌های تازه پیدا کنند.

عناوین دیگر کتاب کلاس اولی کتاب اولی سطح دو:

داروی بزی را کی میبرد؟

اردوی رنگی رنگی

یک روز پر دردسر

کبوتر راننده

گربه ریزه کو

رستوران میمون

بابا و سیرک آتش

شیر شکمو و موش آشپز

قیمت و خرید اینترنتی کتاب کلاس اولی کتاب اولی یک روز پر دردسر:

خرید آنلاین کتاب کلاس اولی کتاب اولی یک روز پردردسر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر ایران از فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.