خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب علمی و تکنولوژی / آشنایی با هنر پرسشگری

آشنایی با هنر پرسشگری



قیمت: ۶۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642071760
  • ریچارد پل - لیندا الدر
  • نشر اختران

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب آشنایی با هنر پرسشگری:

"هنر پرسشگری سقراطی"، یک راهنمای جذاب است که مفاهیم و ابزارهای تفکر انتقادی را در خود جای داده است. این کتاب یک همراه ارزشمند برای هر فردی است که به بهبود کیفیت زندگی خود علاقه دارد. تفکر انتقادی نقش بسیار مهمی در شکل دهی به زندگی ما دارد و باید به طور مداوم پرورش یابد. این هنر، ما را به ارزیابی و بهبود تفکرمان تشویق می‌کند و ما را به سمت یک ارتقاء مداوم هدایت می‌کند.

این کتاب، به ما مفاهیم و ابزارهای مهم تفکر انتقادی را آموزش می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا در هر زمینه‌ای مانند دانشگاه، محل کار و حتی زندگی روزمره خود، از این مهارت‌ها بهره ببریم. نویسندگان این کتاب سعی کرده‌اند تا با سبکی روشن و دقیق، ما را در این مسیر هدایت کنند و به ما کمک کنند تا این هنر را در زندگی خود به کار ببریم.

درباره نویسنده این کتاب، ریچارد پل:

دکتر ریچارد پل یکی از بزرگواران تفکر انتقادی بود و با آثار خود، نقش بزرگی در ترویج این نوع تفکر داشت. او در سال 1980 مرکز تفکر انتقادی را تأسیس کرد و اصول و مفاهیم آن را به صورت قابل فهمی معرفی کرد. پاول به طور فراوان مقالات و کتاب‌هایی درباره تفکر انتقادی نوشت و به صدها هزار مربی در طول 35 سال فعالیت خود آموزش‌های تفکر انتقادی ارائه داد.

مشخصات کتاب آشنایی با هنر پرسشگری:

نویسنده: ریچارد پل ، لیندا الدر

مترجم: علی صاحب الزمانی

ناشر: اختران

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 112

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آشنایی با هنر پرسشگری:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب آشنایی با هنر پرسشگری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.