خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آرش کمانگیر(برگرفته از داستانهای ایران باستان)

آرش کمانگیر(برگرفته از داستانهای ایران باستان)



قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651308369

توضیحات

معرفی کتاب آرش کمانگیر:

آرش با اطمینان می دانست که توانایی او در پرتاب تیر و پهنای کشور ایران به یکدیگر وابسته اند. او تصمیم گرفت که باید تمام تلاش و توان خود را برای این مقصد به کار گیرد. با گرفتن کمان به دست، آرش به سوی بارگاه منوچهر حرکت کرد. وقتی در حضور شاه قرار گرفت، پیراهن خود را دراز کرد و سینه ی خود را به او نشان داد. او گفت: "ببینید، من تندرست هستم و هیچ نقصی در وجودم نیست. اما وقتی تیر را از کمان خارج کنم، تمام نیرویم با آن از تنم خارج خواهد شد و جان من فدای ایران خواهد شد."

درباره نویسنده این کتاب نیره تقوی:

نیره تقوی هنرمند و تصویرگر اهل تهران است که تا کنون بویژه در زمینه تصویر گری کتاب های کودک فعالیت های زیادی داشته است. وی در نمایشگاه های مختلف هنری شرکت کرده و تجربه های مختلفی در زمینه های مختلف هنری داشته است.

مشخصات کتاب آرش کمانگیر:

نویسنده: نیره تقوی

ناشر: نظر

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 28

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید آرش کمانگیر:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آرش کمانگیر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.