خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب اسطوره و ادیان / قرآن چرم وزیری رنگی

قرآن چرم وزیری رنگی



قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789640205082
  • -
  • آستان قدس رضوی - به‌نشر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب قرآن چرم وزیری رنگی:

کتاب در فرهنگ اسلامی میراثی معنوی و گرانقدر شناخته می شود و نقشی برجسته در رشد فکری و روشنگری جوامع ایفا می کند. مسلمانان نیز همواره به این مهم می بالند که معجزه الهی پیامبر عظیم الشأن اسلام از جانب پروزدگار عالمیان در قالب کتاب ارائه شده است.
در همین راستا به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)   به منظور گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج و نشر معارف والای قرآن و نیز با هدف چاپ و انتشار آثار ارزشمند و فاخر قرآنی، نسبت به تولید، انتشار و توزیع اشکال و انواع گوناگونی از کلام وحی در قالب های مختلف اقدام کرده است.
بر این اساس توجه به نیاز و سلیقه مخاطب در کنار حفظ ارزش های معنوی و ظاهری قرآن از جمله اولیت هایاین انتشارات بوده است و همین امر نیز موجبات تولید قرآن های متعدد و متنوع را به لحاظ ترجمه، خط، قطع، نوع تذهیب، نوع جلد، کاغذ و همچنین نوع چاپ را فراهم کرده است. در واقع می توان گفت ویژگی های کلی تولید این قرآن ها شامل ترجمه، قطع، کتابت، تذهیب و سایر موارد از جمله اندازه قلم، تعداد رنگ، رنگ حروف و کلمات خاص، جلد خاص و غیره می باشد.

مشخصات کتاب قرآن چرم وزیری رنگی:

مترجم:حسین انصاریان

انتشارات:آستان قدس رضوی

قطع:وزیری

نوع جلد:چرمی

نوع کاغذ:تحریر

خط:عثمان طه

تعداد صفحه:611

وزن:1.07 کیلوگرم

ابعاد:25*18 سانتی متر

قیمت و خرید کتاب قرآن چرم وزیری رنگی:

خرید آنلاین کتاب قرآن چرم وزیری رنگی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.