خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب مدیریت و اقتصاد / پول عاشق سرعت است

پول عاشق سرعت است



قیمت: ۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008913467
  • جو ویتالی
  • نگاه نوین

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب پول عاشق سرعت است:

کتاب پول عاشق سرعت است نوشته جو ویتالی است.همه‌ی ما انسان‌ها پول و ثروت را دوست داریم و می‌خواهیم در مسیر سفر زندگی آرامش و رفاه داشته باشیم. 

درباره کتاب پول عاشق سرعت است:

هر انسانی در زمان صفر تا هفت سالگی نمایشنامه و پیش نویس زندگی اش را در مورد پول، وضعیت سلامتی، خانوادگی، شغلی و … می نویسد. برای همین باید مراقب حرفایی که در زمان کودکی به فرزندان خود می زنید، باشید.

انسان دو دسته هستند: دسته ای از آدم ها با نگرش قربانی پیش می روند. آن ها همیشه جامعه، خانواده، خداوند، پدر و مادر، همسر و … را متهم و باعث شکست ها و ناکامی های خود می دانند. به جرات می توان گفت این افراد به جایی نمی رسند و نه دریچه ای جهت کسب ثروت به روی شان باز می شود. رسیدن به ثروت نیازمند یک ذهن خالی، شفاف و سبک است. اما دسته ی دوم انسان های مسئول و قهرمان هستند. این دسته از پنجره ی من خوبم، تو خوبی، به خودشان و اطافیان و جهان هستی نگاه می کنند. در پذیرش کامل زندگی هستند و می دانند که هیچ اتفاقی، اتفاقی رخ نمی دهد. هیچ اتفاقی در این جهان هستی بیهوده نیست. انسان مسئول می داند که سراسر زندگی یک لطف و یک بازی است و این بازی قوانین خاص خودش را دارد.گاهی می بریم و گاهی می بازیم و باختن ما به معنای محکومیت ما نیست…

ثروت و فراوانی خدواند درست مثل همین باران، همیشه و همه جا به سرعت در حال باریدن است. باران برایش فرقی ندارد که شما چه نژادی دارید، در کدام محله می نشینید یا چند سال دارید، موقع باریدن همه کس و همه چیز را سیراب می کند. اگر می خواهید باران را ذخیره کنید، هر چه ظرف بزرگتری بگذاری، آب بیش تری را هم می توانید ذخیره کنید. پس ظرف وجودت را بزرگ کن، ترس هایت را کنار بگذارید، کینه، رنجش و تعارضات را دور بریزید تا بتوانید از حداکثر ظرفیت وجودی برای جذب برکت و ثروت الهی استفاده کنید. پول عاشق سرعت است؛ این یکی از مهم ترین اصول در جذب پول بیش تر است. ولی اکثر افراد درباره اش چیزی نشنیده اند. چون افرادی که اغلب با بیش ترین سرعت عمل می کنند، بیش ترین پول را در می آورند. وقتی ایده ای به ذهن تان می رسد، باید همه چیز را کنار بگذارید و نهایت تلاش تان را برای عملی کردن و تکمیل و عرضه ی آن به بازار انجام دهید. همیشه می توانید بعدا در مورد ایده ای که داشتید، تجدیدنظر کنید، ولی به طور کلی، اولین فردی که آن را در معرض عموم قرار می دهد، اولین فردی است که سود می برد.

برشی از کتاب پول عاشق سرعت است:

اگر می‌خواهید پول بیشتری جذب کنید، باید به‌صورت درونی با پول آشتی کنید. تقریباً همه‌ی افراد این باور را دارند، پول ریشه‌ی تمام شرهاست. اگر این باور باقی بماند، با پول به مشکل برمی‌خورید. بالاخره چه کسی چیز شری را در زندگی‌اش می‌خواهد؟ ولی وقتی این باور را زیر سؤال می‌برید و متوجه می‌شوید این جمله از عبارتی طولانی‌تر در انجیل می‌آید که می‌گوید: «عشق به پول ریشه‌ی همه‌ی شرهاست»؛ در این صورت می‌توانید درک کنید که اگر عاشق پول نشوید، می‌توانید آن را در اختیار بگیرید. حالا دانش جدیدی درباره‌ی پول دارید.

مشخصات کتاب پول عاشق سرعت است:

نویسنده:جو ویتالی

انتشارات:نگاه نوین

موضوع:روانشناسی کسب و کار

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:216

قیمت و خرید کتاب پول عاشق سرعت است:

خرید آنلاین کتاب پول عاشق سرعت است با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.