خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / لوکسور ماژیک 6رنگ جامبو 6190

لوکسور ماژیک ۶رنگ جامبو ۶۱۹۰


کد محصول: ۱۳۸۷۶۳

قیمت: ۹۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات لوکسور ماژیک 6 رنگ جامبو 6190:

نقاشی کردن یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که از سنین کم همراه کودکان است. در قالب نقاشی کردن مهارت‌های جسمی کودکان مانند استفاده از دست‌ها و همچنین هماهنگی بین چشم و دست تقویت می‌شود. در کنار آن، نقاشی کردن آثار تربیتی بسیار زیادی نیز دارد که از آن جمله می‌توان به تقویت خلاقیت و همچنین پرورش قوه خیال کودکان اشاره کرد. در بسیاری از موارد کودکان حرف‌های خود و برداشت‌شان از محیط زندگی را در قالب نقاشی‌ها بیان می‌کنند.

 

ابزارهای نقاشی مختلفی وجود دارد که کودکان با استفاده از آن‌ها می‌توانند آثار هنری خود را خلق کنند. ماژیک یکی از ابزارهایی است که معمولا کودکان  از آن‌ها استقبال می‌کنند. در اینجا ماژیک جامبو 6 رنگ لوکسور را به شما معرفی می‌کنیم. محصولی با کیفیت که از طراحی ارگونومیک برخوردار است . در عین حال کیفیت رنگ بسیار بالایی دارد. حتی اگر به مدت دو یا سه روز درب ماژیک باز بماند نیز خشک نمی‌شود. همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که رنگ آن بر پایه آب بوده و به راحتی از روی سطوح مختلف پاک می‌شود. همچنین از رنگ‌های خوراکی نیز برای تولید ان استفاده شده که خطری برای سلامتی کودکان نداشته باشد.

 

ویژگی‌های ماژیک جامبو 6 رنگ لوکسور

محصول هند

رنگ‌های غیرسمی

ویژه کودکان 3 سال به بالا

قابل شستشو

طراحی ارگونومیک

خرید ماژیک لوکسور 6 رنگ جامبو:

خرید لوکسور ماژیک 6 رنگ جامبو 6190 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.