خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / روان نویس نفیس / فابرکستل دیزاین لوم روان نویس نارنجی متالیک 149252

فابرکستل دیزاین لوم روان نویس نارنجی متالیک ۱۴۹۲۵۲


کد محصول: ۱۴۶۲۲۷

قیمت: ۴۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی روان نویس دیزاین لوم نارنجی متالیک فابرکستل 149252:

فابر کاستل Faber-Castell یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم اداری و لوازم تحریر در جهان است. این کارخانه در حقیقت به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم تحریر دنیا شناخته می‌شود و هر سال نزدیک به ۲ میلیارد مداد می‌سازد.

روان نویس نوعی قلم است با جوهری روان که از مخزن به سوی نوک سرازیر می‌شود. جوهر روان نویس نسبت به خودکار دیرتر خشک می‌شود پس توصیه ما به شما این است که در حین استفاده از روان نویس جهت نوشتن تند .نویسی کنید

 یکی ازمهمترین مزایای روان نویس‌ها  امکان تعویض مخزن جوهر آن و شارژ مجدد است که همین امر آن را به یک کالای مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

روان‌نویس نوعی قلم به مانند خودکار می‌باشد با این تفاوت که در مغزی روان‌نویس، از جوهر مایع روان انباشت شده در یک ابر فشرده استفاده می‌گردد. دلیل انتخاب این نام هم دقیقاً به خاطر همین موضوع می‌باشد. روان‌نویس‌ها به مانند خودکارها برای نوشتن از یک مغزی یا به اصطلاح ریفیل در داخل خود استفاده می‌کنند. ریفیل‌ها معمولاً قابلیت تعویض دارند و در صورت تمام شدن جوهر داخل مغزی می‌توان از مغزی دیگری استفاده نمود. 

روان نویس دیزاین لوم نارنجی متالیک فابرکستل 149252 با بدنه فلزی نارنجی جذاب ،طراحی ارگونومیک و لوکس،با قطر نوشتاری   0.7  میلی متر،بسیار سبک و مناسب استفاده روزانه و مهندسی،نوک استیل مفاوم،دارای بسته بندی شیک و زیبا.

مشخصات روان نویس دیزاین لوم نارنجی متالیک فابرکستل 149252:

نام کالا:روان نویس لوم متالیک

برند:فابرکستل

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:15*2*2سانتی متر

وزن:250گرم

قطر نوشتاری:0.7میلی متر

جنس بدنه:فلز

نوع نوک:استیل

رنگ بدنه:نارنجی

ویژگی ها:دارای بسته بندی شیک و زیبا

قیمت و خرید روان نویس دیزاین لوم نارنجی متالیک فابرکستل 149252:

خرید آنلاین روان نویس دیزاین لوم نارنجی متالیک فابرکستل 149252 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.