خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / این منم که رهایت می کنم!

این منم که رهایت می کنم!



قیمت: ۴۹,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789647253932
  • -
  • نیکو نشر

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب این منم که رهایت می کنم!:

اگر از همه‌ چیز خسته شده‌ای به سراغ این منم که رهایت می کنم! برو. هایدی پریب در کتاب این منم که رهایت می‌ کنم!، روش‌های صحیح مقابله با مشکلات را پیش پای شما قرار می‌دهد و به شما یاد می‌دهد زمانی که از همه چیز خسته‌اید، توانایی رویارویی با سختی‌ها را داشته باشید.

کتاب این منم که رهایت می کنم! به شما میگوید چگونه می‌توان با دردها و رنج‌ها خداحافظی کرد و آمادگی لازم برای رویارویی با آن‌ها را داشت؟ این حقیقت را که زندگی ترکیبی از رنج و زیبایی است، شاید تابه‌حال بارها از زبان افراد مختلف شنیده باشید. درواقع عشق و جدایی باهم وجود دارند و همه در زندگی هر دو را تجربه کرده‌اند. زمانی که یک دلبستگی را رها می‌کنیم، کنار آمدن با آن کار مشکلی است و اگر آمادگی آن را نیز نداشته باشیم، شرایط بسیار دشوارتر می‌شود.

اما کتاب این منم که رهایت می‌ کنم (This Is Me Letting You Go) لبخند را بر لبانتان می‌نشاند و امید را به دلتان برمی‌گرداند. هایدی پریب (Heidi Priebe) در کتاب این منم که رهایت می کنم! می‌گوید که جهان به ما یاد داده تا به هر چیزی که دوستش داریم چنگ بزنیم و تحت هیچ شرایطی رهایش نکنیم. اما این عقیده اشتباه است و تغییر جزو فرایند زیبای طبیعت و زندگی است و ما باید قدرت پذیرش آن را یاد بگیریم.

بعد از رها کردن دلبستگی‌ها باید بتوانیم به شکل صحیحی با حالات احساسی و روانی بعد از آن کنار بیاییم و این کنار آمدن درسی است که نویسنده در کتاب «این منم که رهایت می‌ کنم!» به شما می‌آموزد. با خواندن کتاب این منم که رهایت می کنم! چشمانتان به روی واقعیت باز می‌شود و یاد می‌گیرید در مواقعی که چاره‌ای نیست، شرایط یا فرد موردنظر را رها کنید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چگونه دردها و رنج‌هایتان را رها کنید و زندگی را باقدرت و امید بیشتری ادامه دهید، خواندن کتاب این منم که رهایت می کنم! می‌تواند برایتان مفید باشد.

بخشی از کتاب این منم که رهایت می کنم!:

زمانی به‌ تنهایی نیاز داری که با خودت راحت نیستی. وقتی گذراندن شبی با خودت لرزه به اندامت می‌اندازد و دلت می‌خواهد از طوفان خشمی که از درونت برمی‌خیزد به جایی پناه ببری، باید پناهگاه خودت باشی. درست در همان لحظه که دلت می‌خواهد کسی دستت را بگیرد و در کنارت باشد تا حواست را از خودت پرت کند، باید دست خودت را بگیری. ما می‌توانیم یکدیگر را دوست داشته باشیم. ولی هیچ‌کس نمی‌تواند ما را از دست خودمان رها کند و وقتی کمترین درکی از این موضوع نداریم، بیش از هروقت دیگری به‌تنهایی نیاز داریم.

زمانی نیاز داری تنها باشی که از خودت راضی نیستی. زمانی که معایب و نقاط ضعف تو همان چیزهایی است که امیدواری روزی کسی که عاشقت می‌شود، آن‌ها را هم دوست داشته باشد. نه آن بی‌کفایتی‌هایی که باید در اصلاحشان بکوشی. زمانی که امیدواری کسی از راه برسد و تو را از افتضاحی که به بار آورده‌ای نجات دهد. همیشه چیزی را که داری پیشکش کن. نه چیزی را که فکر می‌کنی باید داشته باشی. یاد بگیر منجی خودت باشی. زمانی نیاز به‌تنهایی داری که نمی‌توانی به انسان دیگری نگاه کنی. نه نگاهی که در مترو یا از آن طرف میز یا ملافه‌هایی که بینتان مچاله شده به دیگری می‌اندازی و مجسم کنی که بعد از تمام شدن رابطه‌ات چه احساسی خواهی داشت.

مشخصات کلی کتاب این منم که رهایت می کنم!:

نویسنده: هایدی پریب

مترجم: مریم تقدیسی

انتشارات: نیکو نشر

موضوع: وابستگی متقابل

زبان: فارسی

سال انتشار: 1399

جلد: نرم - شومیز

قطع: رقعی

تعدا صفحات: 115

وزن:140 گرم

قیمت و خرید کتاب این منم که رهایت می کنم!:

خرید کتاب این منم که رهایت می کنم! با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.