خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / فلسفه ورزی درباره دین

فلسفه ورزی درباره دین


کد محصول: ۱۴۵۷۱۸

قیمت: ۲۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786220603191
  • -
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فلسفه ورزی درباره دین:

کتاب حاضر، در اصل، درسنامه‌ای برای واحد آموزشی «فلسفۀ دین» در برخی دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان، خصوصاً انگلستان، است. با این حال، به گونه‌ای تألیف شده که برای مطالعه‌اش نیازی به استاد نیست و کسانی که قصد مطالعۀ آزاد در زمینۀ فلسفۀ دین دارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

کتاب، با آن‌که حجمی نسبتاً کم دارد، به موضوع‌هایی متنوع در زمینۀ فلسفۀ دین می‌پردازد و نظرات فیلسوفان متعددی را دربارۀ هر موضوع بررسی می‌کند. شیوۀ پرداختن به موضوع‌ها کاملاً استدلال‌محور و سنجشگرانه (نقادانه) است؛ یعنی ابتدا رأی و استدلال یک فیلسوف دربارۀ آن موضوع بیان می‌شود و سپس نقد فیلسوفان دیگر به آن رأی و استدلال مطرح می‌شود. در بسیاری از موردها، نویسندگان کتاب به این نیز اکتفا نمی‌کنند؛ یعنی یک مرحله جلوتر رفته و خودِ نقدها را هم نقد و سنجشگری می‌کنند. ثمرۀ شیوۀ یادشده این است که مخاطب صرفاً از حکم چند فیلسوف دربارۀ موضوع باخبر نمی‌شود بلکه، در هر بحث، ذهنش به‌خوبی با استدلال‌ها و نقدها درگیر شده و متوجه نقطه‌های اختلاف میان فیلسوفان (و چرایی آن اختلاف‌ها) می‌شود.

مشخصات کتاب فلسفه ورزی درباره دین:

نشر نی

نویسنده:ادوین تیت و آن جردن نیل لاکیر

مترجم:مهدی خسروانی

قطع رقعی

جلد شومیز

333 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فلسفه ورزی درباره دین:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب فلسفه ورزی درباره دین با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.