خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / آبرنگ حرفه ای / PWC آبرنگ 24 رنگ فوق حرفه ای

PWC آبرنگ ۲۴ رنگ فوق حرفه ای



قیمت: ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 8803332980246

توضیحات

معرفی و توضیحات آبرنگ فوق آرتیست 24 رنگ pwc شین هان:

 

آبرنگ 24 رنگ شین هان حرفه ای pwc تیوپی 15 میل یکی از پر طرف‌دارترین محصولاتی است که برای کسانی که در هنر کار با آبرنگ به‌ صورت حرفه ای فعالیت می‌کنند، طراحی شده است. این محصول توسط کشور کره جنوبی تولید و به سراسر دنیا عرضه شده است. اولین موضوعی که باعث محبوبیت این محصول شده است، بسته‌بندی تیوپی آن است که موجب سهولت استفاده از این پکیج برای هنرمندان شده است. بسته‌ بندی‌های تیوپی مانع خراب‌شدن آبرنگ می‌شود و هر فردی می‌تواند در درازمدت از این محصول استفاده کند.
خرید آبرنگ 24 رنگ شین هان حرفه ای pwc تیوپی 15 میل به همه هنرمندانی که تمایل به داشتن آبرنگ‌هایی با پیگمنت رنگی بالایی هستند، توصیه می‌شوند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد رنگ شین هان این است که برای تهیه آن‌ها تنها از یک نوع پیگمنت استفاده می‌شود. این ویژگی موجب شده است که آبرنگ برند شین هان بر خلاف بسیاری از برندهای موجود در بازار از شفافیت و غلظت رنگی بالایی برخوردار باشند و همچنین بتوانند در مقابل رنگ‌ پریدگی و سایر عواملی که موجب کم‌رنگ‌شدن رنگ می‌شوند، مقاومت بالایی داشته باشند.

جالب است بدانید که برای تهیه رنگ شین‌ها از صمغ عربی خالص و درجه یک استفاده می‌شود که موجب شده است آبرنگ بعد از رقیق شدن با آب بازهم از شفافیت و درخشندگی بالایی برخوردار باشد. این محصول به دلیل داشتن 24 رنگ جذاب و متنوع باعث شده است که هنرمندان از خرید سایر ملزومات هنری مرتبط با آبرنگ بی‌نیاز باشند.
قیمت آبرنگ 24 رنگ شین هان حرفه ای pwc تیوپی 15 میل با وجود داشتن کیفیت بالا و مقاومت زیاد آن در برابر عوامل بیرونی از قیمت مناسبی برخوردار است.

مشخصات آبرنگ فوق آرتیست 24 رنگ شین هان pwc:

15 میل

فوق آرتیست

ساخت کره جنوبی

نوع آبرنگ تیوپی

رنگ درخشان و زیبا

قیمت و خرید آبرنگ فوق آرتیست 24 رنگ شین هان pwc:

خرید آنلاین آبرنگ فوق آرتیست 24 رنگ شین هان با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.