خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / مذاکره کار بزدل ها نیست

مذاکره کار بزدل ها نیست


کد محصول: ۱۴۵۶۴۱

قیمت: ۶۲,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222460334
  • -
  • نشر علم

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست:

کتاب مذاکره کار بزدل‌ها نیست، نوشته‌ی وندی شرمن، ۲۱مین معاون سیاسی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا، شامل درس‌هایی از شجاعت، قدرت و مقاومت برای دوست‌دارن یادگیری مهارت مذاکره است.

دیپلمات برجسته، سفیر وندی شرمن، خوانندگان را به داخل اتاق مذاکره می آورد تا نشان دهد که چگونه ارزش های دیپلماتیک مانند شجاعت، قدرت و پشتکار را در زندگی خود به کار گیرند.

تعداد کمی از مردم در مقابل ایرانی ها و کره شمالی پشت میز مذاکره نشسته اند. وندی شرمن هر دو را انجام داده است. وندی شرمن در طول مدتی که مذاکره‌کننده اصلی ایالات متحده در مورد توافق تاریخی هسته‌ای ایران بود و در طول دوران حرفه‌ای برجسته‌اش، تخصص فوق‌العاده‌ای در مبرم‌ترین مسائل سیاست خارجی زمان ما به‌دست آورده است. او در طول زندگی خود - از بزرگ شدن در دوران حقوق مدنی بالتیمور، به عنوان یک مددکار اجتماعی، مدیر کمپین، و صاحب کسب و کار، تا مشاوره چند رئیس جمهور - بر ارزش هایی تکیه کرده است که رویکرد او به کار و رهبری را شکل داده است. : اصالت، استفاده موثر از قدرت و پشتکار، پذیرش تغییر و تعهد به تیم.

کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست، خوانندگان را به درون دنیای دیپلماسی بین‌المللی و به ذهن یکی از موثرترین مذاکره‌کنندگان ما می‌برد - اغلب تنها زن حاضر در اتاق. او نشان می دهد که چرا انجام کار خوب در حوزه ی کاری او بسیار سخت است و چگونه می توانیم یاد بگیریم که مهارت های اصلی دیپلماسی را در چالش های زندگی خود به کار ببریم.

بخش هایی از متن کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست:

البته چیزهایی که گفتم به این معنا نیست دیگر لزومی ندارد خود را برای شغل خاصی که مد نظرمان است آماده کنیم یا این که اقدامات لازم را جهت نیل به اهدافمان را انجام ندهیم ما باید خود را آماده کنیم. در واقع در دنیای سیاست، آن دسته از همکارانم که دانش تخصصی در حوزه های مختلف از جمله سلاح های اتمی و کنترل تسلیحات داشتند بخش لاینفک این مذاکرات بودند و سال ها برای دست یابی به چنین دانشی زحمت کشیده اند. ما زمانی بهترین نسخه واقعی خودمان خواهیم بود که دانش تخصصی لازم جهت بهره وری از فرصت های پیش رو را داشته باشیم؛ اما توجه بیش از حد برای دست یابی به اهداف شغلی گاهی اوقات ما را محدود خواهد کرد. هنگامی که زنان هم نوعم از من می پرسند، چطور شد به این کارنامه درخشان شغلی رسیدم، معمولا از پاسخی که به آن ها می دهم شگفت زده خواهند شد، در واقع من برای پنج سال آینده ام هیچ برنامه خاصی ندارم.

مشخصات کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست:

نشر علم

نویسنده:وندی شرمن

مترجم:محسن زمانی

قطع رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب مذاکره کار بزدل ها نیست با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.