خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب مدیریت و اقتصاد / ثروتمند‌ترین مرد بابل

ثروتمند‌ترین مرد بابل



قیمت: ۱۱۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006958071
  • جورج ساموئل کلاسون
  • هورمزد

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب ثروتمندترین مرد بابل:

کتاب ثروتمندترین مرد بابل یکی از بهترین کتاب‌های رشد فردی و موفقیت است که هم برای افراد و هم برای صاحبان کسب و کار و مدیران حرفه‌ای عالی و مفید است. مزیت این کتاب، داستانی بودن آن است. داستان سرایی در این کتاب باعث شده است که افراد زیادی این کتاب را با شور و اشتیاق مطالعه کنند و از نکات موجود در آن درس بگیرند.

چرا جورج ساموئل کلاسون از بابل باستان برای نوشتن کتاب خودش استفاده کرد. برای این سؤال، دو دلیل مطرح می‌شود. اول اینکه بابل، در روزگار باستان نماد ثروت و عظمت بود. بابل در یک سرزمین غیرحاصل‌خیز واقع شده بود و منابع طبیعی چندانی نداشت ولی با این وجود مردمی که در آن زندگی می‌کردند همگی ثروتمند بودند.

توضیحات راجع به کتاب ثروتمندترین مرد بابل:

کتاب ثروتمندترین مرد بابل در یکی از بخش‌های مهم خود هفت راهکار مهم برای رسیدن به ثروت را بیان می‌کند که در ادامه این هفت راهکار را یکی پس از دیگری بررسی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم:

1. شروع به پر کردن کیف خود کنید

2. هزینه های زندگی را کنترل کنید

3. ثروت خود را چند برابر کنید

4. از سرمایه خود محافظت کنید

5. با تهیه مسکن یک سرمایه گذاری سودآور انجام دهید

6. درآمد آینده خودتان را تأمین کنید

7. توانایی خود را برای کسب درآمد افزایش دهید

برشی از کتاب ثروتمندترین مرد بابل :

یکی از مسائلی که شما را به ثروت می‌رساند، دانش و آگاهی است. کسی که می‌خواهد به ثروت مادی و معنوی برسد باید مدام مشغول یادگیری باشد و خودش را در زمینه‌های مختلف رشد و توسعه دهد. از طرفی اگر می‌خواهید که خودتان را به یادگیری عادت دهید، باید به این باور و اعتقاد برسید که هیچ چیز نمی‌دانید. دانش واقعی این است که بدانیم چقدر کم دانش و آگاهی داریم. اصلاً سقراط به این دلیل خودش را انسانی خردمند در نظر می‌گرفت که به نداشتن دانش و آگاهی اقرار داشت و همیشه می‌گفت: «می‌دانم که هیچ نمی‌دانم.»

یکی از مسائلی که باید همیشه در مورد آن اقرار کنید که خیلی کم می‌دانید، مسائل مالی است. اگر بدانید که اطلاعاتی که دارید محدود هستند و خیلی چیزها وجود دارد که باید آن‌ها را یاد بگیرید، مسلماً خودتان را به یادگیری مداوم و مستمر عادت می‌دهید و هر روز توانمندی شما بیشتر می‌شود.

یکی دیگر از مسائل مهمی که در مورد دانش و یادگیری وجود دارد این است که وقتی زمان خود را صرف یادگیری در مورد یک مسئله کنید، متوجه می‌شوید که مصداق آن در مورد سایر مسائل هم وجود دارد و در نتیجه دانش و آگاهی شما در مورد سایر مسائل هم بیشتر می‌شود.

متأسفانه بسیاری از مردم متوجه این مسئله نیستند که چقدر کم دانش و آگاهی دارند. بسیاری از افراد با وجود دانش بسیار کم و محدودی که دارند، باز هم در مورد مسائل مختلف خصوصاً مسائل مالی اظهار نظر می‌کنند. این در حالی است که اکثر افراد ساده‌ترین محاسبات مالی مثل محاسبه سود مرکب را هم نمی‌توانند انجام دهند.

 بسیاری از مواقع افراد بدون داشتن دانش کافی در مورد یک صنعت می‌آیند و در آن حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و بخش قابل توجهی از سرمایه خودشان را از دست می‌دهند. این در حالی است که افرادی که دانش لازم را دارند، به میدان می‌آیند و پول خود را دو برابر و حتی سه برابر می‌کنند. پس موضوع یادگیری مستمر بسیار مهم و حیاتی است.

مشخصات کلی کتاب قانون ثروتمندترین مرد بابل:

 نویسنده:جورج ساموئل کلاسون 

انتشارات:هورمزد

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:168

موضوع:روانشناسی کسب و کار

قیمت وخرید کتاب ثروتمندترین مرد بابل:

خرید آنلاین کتاب ثروتمندترین مرد بابل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.