خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / گواش حرفه ای / پنتل گواش 12 رنگ

پنتل گواش ۱۲ رنگ



قیمت: ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی گواش 12 رنگ پنتل :

گواش پنتل با پیگمنت های طبیعی و رنگدانه های زیاد برای بالا بردن هرچه بیشتر میزان شفافیت رنگ، در بین هنرمندان جایگاه ویژه ای دارد. از گواش پنتل می توان بصورت خالص یا با ترکیب در آب بر روی کلیه سطوح مثل مقوا و چوب و… استفاده کرد، همچنین با ترکیب رنگ های زیبا و…

گواش پنتل 12 رنگ تایوان کیفیت عالی و بهترین برند گواش برای افراد حرفه ای

رنگها موجود در بسته: ۱ - WPU NO.۲۵ ULTRAMARINE آبی تیره (لاجوردی) ۲ - WPU NO.۶۴ Sepia سپیا (Sepia) ۳ - WPU NO.۷۲ Sky Blue آبی آسمانی ۴ - WPU NO.۶۸ Mauve بنفش ۵ - WPU NO.۱۴ Cerulean Blue آبی نیلگون ۶ - WPU NO.۸ BROWN قهوه ای ۷ - WPU NO.۶۳ Sap Green زرد مایل به سبز سیر ۸ - WPU NO.۳ ORANGE نارنجی ۹ - WPU NO.۱۶ Cobalt Green سبز کبالت ۱۰- WPU NO.۱۷ Yellow Green سبز مایل به زرد ۱۱- WPU NO. ۹۱ Pearl Silver نقره ای ۱۲- WPU NO.۶ Yellow Ochre زرد اخرایی کشور مبدا برند و سازنده: ژاپن جنس بطری: شیشه رنگ‌های ساخته شده از مواد مرغوب دارای پیگمنت‌های (رنگدانه) طبیعی زیاد به منظور بالا بردن هرچه بیشتر میزان شفافیت رنگ امکان استفاده بر روی کاغذ و مقوا قابل استفاده به صورت خالص یا ترکیب شده با آب با امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد طیف متنوع از رنگ‌ها

 پنتل نام این کمپانی ترکیبی از دو واژه انگلیسی (Pen) به معنای خودکار و (Tell) به معنای گفتن است که در واقع بیانگر داستانی از زبان قلم بوده.

این شرکت پیشگام در زمینه نوشت‌افزار از سال ۱۹۴۶ در توکیو شروع به فعالیت کرد و امروزه در بیش از ۲۰ کشور جهان نمایندگی های رسمی خود را دارد، اما می‌توان گفت که عمده تولیدات این کمپانی در کشورهای ژاپن، تایوان و فرانسه است.

 

مشخصات گواش 12 رنگ پنتل :

تعداد رنگ موجود در بسته

۱۲

ظرفیت مخزن

۳۰

قطر مخزن

۳۷ میلی‌متر

جنس بطری: شیشه

رنگ‌های ساخته شده از مواد مرغوب

قیمت و خرید گواش 12 رنگ پنتل :

خرید آنلاین گواش 12 رنگ پنتل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه درفروشگاه بوک دوک انجام می شود.