خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / مجموعه انتخاب جلد 3 شاهدخت

مجموعه انتخاب جلد ۳ شاهدخت



قیمت: ۲۷۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008939634

توضیحات

معرفی کتاب شاهدخت:

زمان فرارسیده است که قهرمان رقابت، تاج خود را بر سر بگذارد.

وقتی امریکا سینگر برای شرکت در رقابت انتخاب شد، حتی به فکر نزدیک شدن به تاج و تخت- یا حتی جلب توجه شاهزاده مکسون- نمی افتاد؛ اما هر چه رقابت به انتهای خود نزدیک تر می شود و تهدیدهای آن به قلمروهای قصر افزایش می یابد، امریکا متوجه می شود که از باختن فاصله ای ندارد و برای به دست آوردن آینده ای که می خواهد، باید با تمام توان تلاش کند.

درباره نویسنده این کتاب، کیارا کاس:

کیارا کاس، نویسنده آمریکایی خوشنویس جوانان، در تاریخ 19 مه 1981 به دنیا آمد. آثار او بیشتر با مجموعه انتخاب شناخته می‌شود. کاس فارغ‌التحصیل دبیرستان ساکستی در ساحل میرتل شده و از تبار پورتوریکویی است. تحصیلات خود را در دانشگاه کارولینای ساحلی شروع کرد و سپس به دانشگاه رادفورد منتقل شد. او مدرک تاریخ از دانشگاه رادفورد دریافت کرده است.

مشخصات کتاب شاهدخت:

نویسنده: کیارا کاس

مترجم: رباب پور عسگر

ناشر: باژ

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 344

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب شاهدخت:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب شاهدخت با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.