خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابر کستل مداد رنگی 12 استوانه

فابر کستل مداد رنگی ۱۲ استوانه



قیمت: ۳۷۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 12 استوانه فابر کستل :

مداد رنگی یکی از ملزومات نقاشی است. برای سرگرم کردن یک کودک و یا طراحی و خلق آثار هنری از مداد رنگی استفاده می‌شود. سبک‌های مختلفی برای کار با مداد رنگی وجود؛ مانند شیوه خطی، شیوه سایه‌پردازی، شیوه خراش و ... . یکی از شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تولید مداد رنگی فعالیت می‌کند «فابرکاستل» (Faber-Castell) است. یکی از مدادرنگی‌های تولید شده در این شرکت مدل استوانه‌ای است. این محصول، شامل 12 رنگ متنوع است. نوک هر یک از مدادرنگی‌های این مدل، 3/3 میلی‌متر ضخامت دارد. برای راحتی کار با مداد رنگی‌های این محصول، در تولید آن‌ها از سطح مقطع شش ضلعی استفاده می‌شود. این طرح شش ضلعی به مداد شکلی ارگونومیک می‌دهد، که در استفاده‌ی طولانی مدت به دست آسیب نزده و آن را خسته نمی‌کند. علاوه بر این مانع لیز خوردن مداد در دست یا روی میز می‌شود. رنگ‌های شاد و زنده به کار برده شده در این محصول، جذابیت و طرفدارای زیادی بین کودکان و دانش آموزان دارد. همچنین مدادرنگی‌ها در یک قوطی فلزی استوانه‌ای شکل قرار دارد. شکل استوانه‌ای جعبه فضای کمی را در کیف مدرسه اشغال می‌کند.

این مداد رنگی 12 رنگ فابر کاستل که به همراه رنگ طلایی در جعبه فلزی به بازار عرضه شده است، از رنگ‌های درخشان و شفاف تشکیل شده‌ که به راحتی با هم ترکیب می‌شوند و ماندگاری بسیار بالایی دارند. با این ویژگی‌ها شما می‌توانید نقاشی خودتان یا کودتان را برای مدت طولانی نگه دارید بدون این که از زیبایی آن کاسته شود. بدنه‌ی اين مداد رنگی به کلاسيک‌ترين شکل ممکن مداد يعنی شش‌ضلعی طراحی شده و جنس چوبی دارد. اين بدنه‌ شش ضلعی به مداد شکل ارگونوميکی داده است که در استفاده‌ی طولانی مدت دست را خسته نمی‌کند و به آن آسيبی نمی‌زند. شش ضلعی بودن بدنه از ليز خوردن مداد در دست يا روی ميز هم جلوگيری می‌کند. نوک اين مدادها در برابر فشار بسيار مقاوم است و نمی‌شکند. مداد رنگی کلاسيک فابر کاستل کاملا غير سمی است و شما ديگر نگران مسموم شدن کودکتان در صورت تماس مداد رنگی با دهان يا چشم او نخواهيد بود. بر روی این مدادرنگی‌ها مکانی برای نوشتن اسم نیز تعبیه شده است.

فابر کاستل یکی از بهترین و معروف‌ترین برند‌های دنیا در خصوص عرضه لوازم‌التحریر و به‌ویژه مداد رنگی است.

 

مداد رنگی با جعبه قرمز فابر کاستل، نوستالژی دوران کودکی همه ما، مداد رنگی های با جعبه قرمز خوش رنگ و لعاب ( مقوایی یا فلزی) همه ما این مداد رنگی را دیده یا داشته ایم حتی شاید نسل پدران ما هم این مداد رنگی کلاسیک فابر را به خوبی میشناسند.

این مداد رنگی شش وجهی با حداکثر 48 رنگ ( که جدیدا تا شصت رنگ هم تولید شده ) گویا شناسنامه شرکت عظیم فابر کاستل است .

فابر امروز مداد رنگی فوق العاده حرفه ای پلی کروم یا همان پلی کروموس را تولید میکند. در کنار آن مداد رنگی حرفه ای آرت گریپ ولی جایگاه این محصول هنوز در کنار سایر محصولات فابر کاسل حفظ شده است .

و اما در مورد این مداد .

این مداد رنگی های شش وجهی که به مداد رنگی های سری دانش آموزی یا کلاسیک فابر شهره هستند که در دو مدل ساده و آبرنگی تولید می شوند به نسبت قیمت و در قیاص با بقیه رقبا از پنج ستاره به راحتی چهار ستاره را از آن خود می کنند .

بدیهی است که مداد رنگی دانش آموزی دوازده رنگ و بیست و چهار رنگ بیشترین فروش را بین مداد رنگی های سری دانش آموزی دارد.

خوش تراش، پر رنگ، دوام بالای مداد و زیبایی ظاهری از مهمترین خصوصیات این مداد رنگی است .

جعبه فلزی این مدل باعث می شود این مداد رنگی در برابر ضربه محافظت شود و حمل و جابجایی این مدل با جعبه فلزی ایمن تر خواهد بود .

فابرکاستل

سال تاسیس شرکت فابر کستل به شکل کنونی 1761 میلادی است و از زمان مدیریت لوتار فون فابر که در واقع از نسل چهارم مدیران این شرکت و مبتکر ساخت مدادهای شش‌ضلعی بود فابر در سراسر جهان شهرتی مضاعف یافت .

فابر کستل فعالیت خود را با تولید مداد آغاز کرد و امروز نیز نیمی از شهرت خود را مدیون مداد و مداد رنگی است، مداد رنگی های سری دانش آموزی و دو سری مداد رنگی حرفه ای آرت گریپ و پلی کروم، فابر کستل امروزه علاوه بر تولید مداد تحریر و مداد رنگی ماژیک های بسیار با کیفیت پیت آرتیست و پاستل گچی های حرفه ای نیز تولید میکند که در نوع خود بی نظیر بوده و جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان لوازم تحریر دارد.

 

مشخصات مداد رنگی 12 استوانه فابر کستل :

وزن: 80 گرم
 
کشور مبدا برند: آلمان
 
فرم سطح مقطع: شش ضلعی
 
تعداد رنگ های موجود در بسته: 12 رنگ
 
نوع بسته بندی: فلزی استوانه ای 
 
طول بدنه: 175 میلی‌متر
 
قطر سطح مقطع: 7 میلی‌متر
 
- جعبه فلزی استوانه‌ای - اشغال فضای کم در کیف به دلیل باریک بودن بسته‌بندی - دارای طراحی شش‌ضلعی ارگونومیگ جهت نگارشی آسان و بدون خستگی - لیز نخوردن مداد در دست و روی مز به دلیل بدنه‌ی شش‌ضلعی
 

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 12 استوانه فابر کستل :

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 12 استوانه فابر کستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .