خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب روانشناسی و موفقیت / حضور در وضعیت صفر

حضور در وضعیت صفر



قیمت: ۲۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786009970025
  • جو ویتالی
  • کتیبه پارسی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب حضور در وضعیت صفر:

کتاب محدودیت صفر نوشته جو ویتالی حقیقتی که همه ی اصول مهم معنوی، علمی و روانشناسی ارائه داده اند را در ساده ترین شکل بیان کرده است. چکیده ی تمام این اصول این است که تنها پاسخ به چالش های زندگی عشق ورزی و سپاسگزاری است.

درباره کتاب حضور در وضعیت صفر:

این کتاب به افرادی که بیش از اندازه کار می کنند و از استرس رنج می برند کمک می کند تا با روشی ساده بر موانع فائق بیایند و به اهدافشان نائل شوند. این کتاب نخستین کتابی بود که به آشکار کردن روش پر رمز و راز هاواییایی ها به هواوپونوپونو پرداخت؛ روش اسرارآمیزی که می توانست به افراد کمک کند سلامتی، ثروت، شادی و فراتر از اینها را تجربه کنند. 

کتاب حضور در وضعیت صفر داستان جذاب شفا یافتن یک بخش پر از مجرمان روانی یک آسایشگاه را توسط درمانگری نامعلوم بازگو می کند و تاکنون توانسته به ده ها هزار خواننده در سرتاسر جهان قدرتی ارزانی دارد که  به هر آنچه تاکنون آرزو داشته اند دست یابند.

کتاب حضور در وضعیت صفر حاوی داستان ها و فرآیندهای جدیدی است که به تشریح مرحله ی چهارم هواوپونوپونو یعنی بیداری می پردازد. کتاب قبلی جو وایتلی، کتاب محدودیت صفر شیوه ی منحصر به فردی در زمینه ی خود یاری ارائه می دهد که به افراد پرمشغله و مضطرب کمک می کند تا بر موانع و محدودیت ها غلبه کرده و به اهدافشان دست پیدا کنند. این اولین باری است که یک روش اسرارآمیز متعلق به بومیان هاوایی با نام هواوپونوپونو؛ سلامتی، ثروت، سعادت و ... را برای افراد به ارمغان می آورد. این کتاب به هزاران خواننده کمک کرده است که بر همه ی اتفاقات زندگی خود مسلط شوند تا به رویاهای خود دست یابند. کتاب حضور در وضعیت صفر در ادامه ی مطالب کتاب محدودیت صفر نوشته شده است.

برشی از کتاب حضور در وضعیت صفر:

“در ابتدا می توانیم از روح الهی که ذات وجودی ما را می شناسد درخواست کنیم که تمام افکار و خاطراتی را که در این لحظه سد راه مان می شوند، شفا ببخشد. مورنا سیمئونا در اشتباه بودم! سخت در اشتباه بودم! وقتی نوشتن کتاب « محدودیت صفر » را به پایان رساندم انتظار داشتم جهان از من سپاسگزار باشد. می دانستم که این کتاب مایه ی الهام بود، می دانستم که معجزه وار بود و باید با نگارش آن، این راز را بازگو می کردم. فکرش را هم نمی کردم که عده ای از آن بدشان بیاید، و همین طور از من. ولی دکتر هولن خوب می دانست.

وقتی به او گفتم که کتاب مان تکمیل شد گفت: « وقتی بیرون بیاید افراد رفتارهای بدی از خودشان نشان خواهند داد » . متوجه منظورش نمی شدم. اما او از من داناتر بود، در لحظه زندگی می کرد، آینده را می دید. کل ماجرا در برابر دیدگانش چون کتابی گشوده بود، و من چه؟ گمشده ای در تاریکی ابهام. و وقتی آفتاب از پشت ابر بیرون آمد، نور آن چشمانم را آزرد.

به دو دلیل تصمیم گرفتم این کتاب ( که تکمیل کننده ی کتاب قبلی است ) را بنویسم. در وهله ی اول برای اینکه پیام محدودیت صفر و اتفاقی را که افتاده بود بیشتر باز کنم و شرح دهم. دوم برای اینکه روش های پیشرفته تری از هواوپونوپونوی اصیل را با شما درمیان بگذارم.

من نظر دکتر هولن را در مورد تصمیمم جویا شدم. تمایلی نشان نداد چرا که بزرگان هواوپونوپونو، او را به خاطر آشکار کردن اسرارشان سرزنش کرده بودند و او نمی خواست این اتفاق دوباره بیفتد. او می تواند با پاک کردن، دنیا را تغییر بدهد اما من می خواستم ریشه وریشه و پایه را از بین ببرم. هنوز می خواستم دنیا هرچه بیشتر در مورد این روش حیرت انگیز بداند. پس تصمیم گرفتم این بار این کتاب را تنها و بدون کمک او بنویسم.”

مشخصات کتاب حضور در وضعیت صفر:

نویسنده:جو ویتالی

انتشارات:کتیبه پارسی

موضوع:روانشناسی موفقیت

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:353

قیمت و خرید کتاب حضور در وضعیت صفر:

خرید آنلاین کتاب حضور در وضعیت صفر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.