خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / هایلایتر / بیک ماژیک علامت زن ایکس ال سبز

بیک ماژیک علامت زن ایکس ال سبز


کد محصول: ۹۸۵۲۵

قیمت: ۴۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک علامت زن بیک مدل XL:

بسیاری از افراد برای اینکه موضوع یا مطلب مهمی را فراموش نکنند، آن را با ماژیک علامتگذار مشخص می‌کنند. این کار موجب به خاطر سپردن بهتر آن نکته و یا پیدا کردن سریع‌تر آن در مواقع ضروری می‌شود. افرادی دیگری هم هستند که تا زمانی که نکات مهم جزوه‌ و کتاب‌ خود را با ماژیک‌های علامت‌گذار رنگی مشخص نکنند، میل و رغبتی برای درس خواندن ندارند. ماژیک علامتگذار و گریپ‌دار بیک مطالب و نوشته‌های شما را جذاب‌تر می‌کند و شما می‌توانید به کمک این ماژیک مطالب جزوه و کتاب‌های خود را علامتگذاری و کد گذاری کنید. رنگ‌هایی که در این محصول به‌کار رفته در 3 رنگ متنوع صورتی، سبز و زرد ارائه شده است. در جوهر این محصول از ترکیبات درخشان فلورسنت استفاده شده است که قابل استفاده بر روی انواع کاغذهای عادی، کپی و فکس است.

 

مشخصات ماژیک علامت زن بیک مدل XL:

وزن: 20 گرم

فرم نوک: تخت

قطر نوشتاری: 5.1-17 میلی متر

قابلیت شارژ مجدد: ندارد

قابلیت شستشو: ندارد

رنگ: سبز,زرد,صورتی

کاربرد: علامت زن

رنگ نوشتاری: سبز

درباره برند بیک:

بیک شرکتی است فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده‌است. شهرت این برند به خاطر تولید محصولات یکبارمصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. مشهورترین محصول این شرکت خودکار بیک یا بیک کریستال است که اولین محصول تولید این برند است که بیش از شصت سال از شروع عرضه آن می‌گذرد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

 

قیمت و خرید علامت زن بیک مدل XL :

خرید آنلاین علامت زن بیک مدل XL بیک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.