خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / حلال انواع رنگ ها / وستا خشک کن 125 میل

وستا خشک کن ۱۲۵ میل



قیمت: ۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خشک کن 125 میل وستا:

در نقاشی رنگ روغن بسته به هدف نقاش باید از مدیوم‌ها و مکمل‌های مختلفی استفاده کرد تا تأثیر بیشتر و کیفیت بالاتری از کار نهایی دریافت شود؛ خشک‌کن رنگ روغن به عنوان یک ماده شیمیایی که به کمک هنر نقاشی با رنگ روغن آمده و باعث شده است تا اجرای بسیاری از تکنیک‌ها راحت‌تر و سریع‌تر ممکن باشد. فرض کنید بخواهید یک تابلوی رئال خلق کنید و یا طراحی یک ایده را در ذهن خود دارید که باید چندین لایه رنگ‌گذاری شود و چندین رنگ مختلف را روی تابلو پیاده کنید و بسته به نوع رنگ روغنی که استفاده کرده‌اید، سرعت خشک شدن متفاوتی دارد؛ به منظور خشک شدن و آماده‌سازی سریعتر لایه‌های زیری برای اجرای رنگ‌های بعدی، استفاده از خشک‌کن رنگ روغن وستا به عنوان یکی از باگیفیت‌ترین و پر کاربردترین این مواد توصیه می‌شود.

خشک‌کن مایعی بنفش رنگ و قابل اشتعال است که قابلیت مخلوط شدن بالا با رنگ روغن را دارد. همچنین باید دقت شود که استفاده زیاد از انواع خشک‌کن‌ها به اصالت و حالت طبیعی رنگ آسیب می‌زند و رنگ پس از خشک شدن ترک خورده و یا چروکیده می‌شود، استفاده با نسبت مناسب از این ماده امری است که یا باید توسط استادان با تجربه آموزش داده شود و یا خود هنرمند با کسب تجربه در طول زمان بدست بیاورد.

 

مشخصات خشک کن 125 میل وستا:

کشور تولید کننده : ایران

برند: وستا

حجم: 125 میل

سایر مشخصات: خشک‌کن رنگ روغن بنفش رنگ

به دلیل قابل‌اشتعال بودن، در هنگام استفاده احتیاط شود.

 

قیمت و خرید خشک کن 125 میل وستا:

خرید آنلاین خشک کن 125 میل وستا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.