خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / فابرکستل گراف فون بنتلی اونیکس خودنویس مشکی 141870

فابرکستل گراف فون بنتلی اونیکس خودنویس مشکی ۱۴۱۸۷۰


کد محصول: ۱۴۵۳۰۲

قیمت: ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودنویس گراف فون بنتلی اونیکس مشکی 141870فابرکستل :

موتورهاي خود را روشن کنيد! اولين Graf_von_Faber_Castell براي خط Bentely با سه رنگ الهام گرفته از خودروي بنتلي آغاز مي‌شود: خاکستري تنگستن ، آبي سکوي و ساتن سفيد. اين قلم هاي زيبا، از فلز ساخته شده‌اند و به همين دليل وزين مي‌باشند. بر روي بدنه‌ي اين قلم از لاک صيقلي استفاده شده که روي آن‌ مانند مدل گيلوش حکاکي‌هاي زيبايي انجام شده که چشم هر بيننده‌اي را به خود جذب مي‌کنند. بر روي درپوش اين قلم، از کلمه‌ي “B” که نماد و لوگوي شرکت #بنتلي مي باشد، استفاده شده است. و همچنين بر روي بدنه‌ي اين #قلم، از روکش #روديوم نيز استفاده شده تا شما تجربه اي منحصر به فرد و در عين حال خاص، در حين استفاده از اين قلم داشته باشيد.

گراف فون‌فابرکاستل گزینه‌ای جذاب و خاص برای هدیه به افرادی است که برایتان اهمیت بسزایی دارند: تمامی لوازم چرمی در بسته‌بندی چشم‌نواز ارائه می‌شوند تا برای هدیه دادن ایده‌آل باشند

فابر کاستل با پشتیبانی تجربه‌ی زیاد خود، مجموعه‌ی لوکس خود را روانه‌ی بازار کرد. کلکسیون گراف ‌فون‌فابرکاستل شامل نوشت‌افزار، ست رومیزی و اکسسوری برای افرادی با سلیقه‌‌ی کلاسیک است. استفاده از انواع چوب‌های خاص وگران‌قیمت، همراه با فلزات گرانب‌ها و دست‌ساز بودن محصولات سبب متمایز و جدا شدن محصولات این شرکت از باقی رقبای خود در بازار جهانی نوشت‌افزار شده است. لوازم چرمی این برند با ظرافت مثال‌زدنی و کاملا دست‌ساز طراحی و ساخته شده‌اند. همچنین چرم استفاده شده در این محصولات کاملا طبیعی و کلیه محصولات از با کیفیت‌ترین متریال و از استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند.

 

مشخصات خودنویس گراف فون بنتلی اونیکس مشکی 141870فابرکستل :

ابعاد

۱۷۰x۱۰x۱۰ میلی‌متر

وزن

۷۵ گرم

ساختار بدنه

فلز

نحوه شارژ جوهر

کارتریجی

سطح مقطع

دایره

 

 

قیمت و خرید خودنویس گراف فون بنتلی اونیکس مشکی 141870فابرکستل :

خرید خودنویس گراف فون بنتلی اونیکس مشکی 141870فابرکستل  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود .