خانه / انواع کتاب / بازی فکری و ساختنی / بازی فکری و آموزشی / روبیک سه بعدی طرح جور

روبیک سه بعدی طرح جور



قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • فکرانه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی و توضیحات روبیک 3*3 سیل مشکی:

مکعب سیل 5.6 سانتی متری از برند کای وای یکی از ارزان قیمت ترین روبیک های 3×3 قابل استفاده برای حل سرعتی است. برخلاف قیمت پایین، کیفیت و روانی قابل قبول آن در همان ابتدای استفاده بسیار جالب است. این مکعب برچسب دار با زمینه مشکی یکی از پیشنهادات برای افراد مبتدی در زمینه حل سرعتی روبیک می باشد.

مکعب روبیک یا همان پازل مکانیکی سال ها به عنوان یک وسیله سرگرمی شناخته می شد، اما امروزه به عنوان یک وسیله کمک آموزشی نیز استفاده می شود. به گونه ای که امروزه به صورت تخصصی تدریس و مسابقات حرفه ای آن در سطح بین المللی برگزار می شود.

این توانایی توسط تقویت “حافظه تداعی” جهت بخاطرسپاری الگو و رمزگذاری برای به خاطر آوردن اطلاعات و تقویت “سیالی تصویر” که موجب کشیدن طرح ذهنی از تصویر و محرک های بصری برای رسیدن به خواسته پرورش می‌یابد.

این توانایی از طریق تقویت نیروی تجسم ، شبیه سازی الگوهای سه بعدی، چرخش سریع اشکال در فضا ، تقویت سرعت تکمیل الگو ، تقویت حافظه دیداری و بهبود پیگردی فضایی پرورش می یابد.

این توانایی توسط تقویت چالاکی انگشتان و دست در هماهنگی حرکتی ، دقت کنترل که به معنای توانایی کنترل دقیق عضلات در پاسخ به خواسته مورد نظر و هدف گذاری که به معنی توانایی اجرای دقیق و روان توالی چشم-دست و هماهنگی حرکات به هدف رسیدن به جا به جایی مورد نظر می باشد پرورش می یابد.

 این توانایی از طریق تقویت سرعت ادراکی که به معنای توانایی جستجوی دقیق، سریع، مقایسه و شناسایی عناصر بصری ارائه شده در کنار هم یا جدای از هم می باشد پرورش می یابد

 همچنین فرایند انجام مکعب روبیک با محدودیت زمانی سبب پرورش سرعت زمان واکنش و سرعت تصمیم گیری می گردد.

مشخصات روبیک 3*3 سیل مشکی :

سبک بازی: بازی فکری

جنس: پلاستیک

اهداف آموزشی : تقویت هوش و حافظه، هماهنگی چشم با دست، تقویت انگشتان دست، تمرکز حواس

محتویات: یک عدد مکعب روبیک 3 در 3

مناسب برای: کودکان بالای 3 سال

مشخصات:

ابعاد : 5.6 cm

مناسب برای : کودک، نوجوان، بزرگسال

کشور سازنده محصول : چین

 

قیمت و خرید روبیک 3*3 سیل مشکی:

خرید روبیک 3*3 سیل مشکی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.