خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / پاک کن و غلط گیر / فابر کستل پاک کن آبی جلد آبی 1871 بزرگ

فابر کستل پاک کن آبی جلد آبی ۱۸۷۱ بزرگ



قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاک کن بزرگ آبی فابرکستل مدل 1871:

پاک کن مداد رنگی فابر کاستل از مواد بهداشتی و جامد تهیه شده و فاقد مواد سمی و پی وی سی می‌باشد.و به منظور پاک کردن اثر مداد مشکی و مداد رنگی از روی کاغذ با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود. به دلیل داشتن طراحی ارگونومیک بسیار خوش‌ دست است،.ابعاد آن به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را داخل جامدادی قرار داده.و همراه خود جابه‌جا کرد. این پاک‌کن بسیار نرم است.و روی کاغذ حرکتی روان دارد؛.همین امر باعث می‌شود.تا به هنگام پاک کردن، احساس خوبی داشته.و از این‌که نوشته‌هایتان به خوبی پاک شده است احساس رضایتمندی داشته باشید.

لازم به ذکر است که هنگام پاک کردن.با این پاک‌کن مخصوصا برای مدادهای‌رنگی، براده‌ای در بین دفتر و کتاب باقی نمی‌ماند.و در اثر پاک کردن، پاک‌کن کثیف نمی‌شود.و با داشتن کاور کاغذی بر اثر تماس با دست، پاک‌کن جرم نمی‌گیرد.

 

شرکت فابر کاستل به عنوان یکی از تولید‌کنندگان معروف لوازم تحریر در کشور آلمان به شمار می‌رود که بیش از نیم قرن از آغاز فعالیت آن سپری شده است. پاک کن مدل 1871 فابر کاستل یک محصول با کیفیت آلمانی است. علاوه بر دانش‌آموزان کسانی که در کار طراحی و نقاشی با مداد نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این محصول با کیفیت بهره ببرند.

 

مشخصات پاک کن بزرگ آبی فابرکستل مدل 1871:

بدون مواد شیمیایی (pvc)

ضد حساسیت

پاک کنندگی عالی

بدون اضافات و براده بر روی صفحه

 

قیمت و خرید پاک کن بزرگ آبی فابرکستل مدل 1871 :

خرید پاک کن بزرگ آبی مدل 1871 فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود