خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری

کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری


کد محصول: ۱۴۴۴۳۶

قیمت: ۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری:

شرکت A. T. CROSS   قدیمی ترین تولید کننده نوشت افزار در آمریکاست که تاریخچه ای نزدیک به دو قرن را با ارائه محصولات با کیفیت و شاخص برای خود به ثبت رسانده تا حدی که به تولید کننده قلم برای روسای جمهور در دنیا شهرت یافته است.

در سال 2014 و به مناسبت گذشت 125 سال از تولید اولین خودنویس توسط کراس، خودنویس PEERLESS 125  ساخته شد که تکامل خودنویس در حد اعلای خود را به نمایش گذاشت.

تولید قلم از بازیافت سلاح های شورشیان آفریقایی و همکاری با برند های معتبری همچون فراری و مارول در تولید قلم از جدید ترین فعالیت های خاص برند کراس می باشد.

نوشتن با خودنویس باعث میشود تا دستخط بهتری داشته

باشید. این موضوع هم به خاطر ساختار این نوشت افزار می باشد و هم به خاطر لذت بخش بودن نوشتن با آن است که باعث میشود تا شما با علاقه بیشتری بنویسید و دقت بیشتری روی دستخط خود داشته باشید که دستخط زیباتری نیز بوجود می آید.

یکی از مزیت های اساسی کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری این است که دارای تنوع بسیار زیادی است و هر سلیقه ای را در بر می گیرد. به طور مثال افرادی که خوشنویسی می کنند نیاز به این دارند که نوک قلم به شکل خاصی باشد تا انحناها و خطوط را به شکل زیباتری نشان دهد. بعضی از خودنویس ها دقیقا به همین شکل هستند . خودنویس ها در طرح ها ، رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارند. رنگ جوهر آنها ، نوک قلم و حتی بدنه آنها که بعضا به شکل ارگونومیک ساخته می شوند میتواند تنوع بسیار زیاد این محصولات را نشان دهد.

ساختار کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری به این شکل است که میتوانند با فشار بسیار کم بنویسند. این دقیقا بر عکس خودکار است که باید برای نوشتن فشار زیادی بر روی کاغذ وارد شود. برای کسانی که در طول روز زیاد می نویسند ، افرادی مثل نویسنده ها ، ژورنالیست ها و … که کار آنها فقط نوشتن است ، استفاده از خودکار زجر آور است و انگشت و دستان آنها قطعا دچار درد و مشکل میشود. پس اگر شما هم جزء کسانی هستید که زیاد می نویسید پیشنهاد ما استفاده از خودنویس است.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که قیمت خودنویس نسبت به خودکار بسیار بیشتر است اما همانطور که در مورد قبلی گفتیم اگر قیمت چندین خودکار را کنار هم بگذارید شاید از قیمت یک خودنویس در طول زمان بیشتر شود. به همین دلیل شما نیاز به خرید چندین خودنویس ندارید اما برای استفاده از خودکار بعد از تمام شدن جوهر آن باید خودکار دیگری بخرید و این از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

استفاده از اجناس یکبار مصرف مثل خودکار قطعا به طبیعت آسیب می زند. اگر از خودنویس استفاده کنید میتوانید جوهر آنها را بارها و بارها پر کنید و اگر از یک قلم به درستی مراقبت شود تقریبا میتوان گفت که مادام العمر میتواند کار کند. پس خودنویس ها هیچ وقت دور انداخته نمی شوند و مانند خودکار در طبیعت رها نمی شوند. پس اگر به طبیعت اهمیت می دهید از خودنویس استفاده کنید.

مشخصات کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری:

ابعاد:100*50*10 میلی متر
 
 وزن:50 گرم
 
قطر نوشتار:M(متوسط)
 
جنس بدنه:فلز
 
سطح مقطع(جای دست):سه گوش
 
قابلیت شارژ:دارد
 
نحوه شارژ جوهر:کارتریجی
 
نام برند:کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری
 

 قیمت و خرید کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری:

خرید آنلاین کراس تاوزنت خودنویس فراری مشکی لانه زنبوری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.