خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / رنگ روغن / شین هان رنگ روغن 12 رنگ 50میل

شین هان رنگ روغن ۱۲ رنگ ۵۰میل


کد محصول: ۹۳۸۹۲

قیمت: ۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات رنگ روغن 12 رنگ 50میل شین هان :

رنگ روغن آرتیست مدل A شامل کد رنگ های زیر می باشد701-703-706-705-712-709-717-715-708-722-721-723

دارای رنگ های مناسب برای هنرمندان حرفه ای

دارای رنگدانه های با کیفیت بالا و روغن خالص

دارای رنگ های شارپ و با دوام

با بسته بندی تیوپی در سری های متفاوت و قیمت های مختلف

برند شین (شی این یا شی ان) با ارزان‌تر و سریع‌تر بودن نسبت به رقبایی مانند زارا به بزرگترین برند در بازار ایالات متحده تبدیل شده است.

زمانی که کریس ژو خودش را وارد دنیای کارآفرینی چینی کرد، به نظر نمی‌رسید زمان با او یار باشد. او شغل خود را در بازاریابی رها کرد و درست زمانی که بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، یک خرده فروشی مد آنلاین راه اندازی کرد.

با این حال، پس از اندکی بیش از ده سال، شرکت SHEIN، شرکتی که او تأسیس کرد، بیش از یک چهارم بازار مد سریع ایالات متحده را به تصرف خود درآورده است و رشد سریع آن بازیگران معتبر جهانی مانند Inditex اسپانیا و H&M سوئد را تهدید می کند.

این کسب و کار مبتنی بر مدل فست فشن است توسط دیگران از جمله زارا ایندیتکس رهبری می شود. اما شین از طریق استفاده از اتوماسیون، هوش مصنوعی و یک زنجیره تامین خوب، راهی برای انجام این کار به گونه ای ارزان‌تر و سریع‌تر پیدا کرده است.
مخالفان این شرکت می گویند مدل کسب و کار آن متکی بر خلاءهای مالیاتی، نگرش انعطاف پذیر نسبت به مالکیت معنوی و توجه اندک به مسئولیت های شرکتی و اجتماعی است. مدیر اجرایی یکی از خرده فروشان بزرگ مد می گوید: “من فکر می کنم شین باید تعطیل شود.”

اما به نظر می‌رسد که مصرف‌کنندگان جوان آن اهمیت چندانی به این موضوعات نمی‌دهند و قیمت‌های پایین شین به‌علاوه تسلط فزاینده آن در برنامه‌های موبایل و رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه این گروه، شروع به ایجاد نگرانی در دفاتر هیئت‌مدیره برندهای غربی کرده است.

در سال 2021، دانلود برنامه TikTok پس از آمازون در رتبه دوم قرار داشت و سطح تعامل آن به طور قابل توجهی بالاتر از رقبا بود.

علیرغم چنین رشد سریعی، اطلاعات عمومی کمی در مورد این شرکت یا بنیانگذار آن وجود دارد.این برند زندگی خود را با فروش کالاهای ساخت چین از عینک آفتابی گرفته تا لباس عروس برای صادرات به مشتریان در ایالات متحده آغاز کرد و نام خود را در سال 2015 از SheInside به Shein تغییر داد.

در این روند، شین به یکی از معدود برندهای مصرف کننده چینی تبدیل شده است که در بازارهای ایالات متحده و اروپا راه یافته است. رقابت این شرکت همچنین این تصور را ایجاد می کند که دوران تولید فوق ارزان در چین به پایان رسیده است.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل داده های خرده فروشی Earnest، جورج چیائو، رئیس عملیات این شرکت در ایالات متحده، می گوید: “ما از هیچ جا بیرون نیامدیم. ما 10 سال گذشته را صرف ساختن پایه های شرکت کردیم.”

او با اشاره به تمایل شرکت‌های چینی به تمرکز بر تولید و اجتناب از تبلیغات می‌افزاید: ” برای برندهای چینی دشوار بوده است که به غرب بروند و نامی برای خود دست و پا کنند. ” چینی ها در تولید بسیار خوب عمل کرده اند. چرا؟ زیرا آنها خود را در کارخانه حبس و محصولاتی را تولید می کنند که غربی ها از آن ها می خواهند. این یک امر فرهنگی است که مردم چین دوست ندارند در مورد خود صحبت کنند و آنچه را که در کسب و کار ساخته اند را از بین ببرند.

 

مشخصات رنگ روغن 12 رنگ 50میل شین هان :

  • محتوی ۱۲ تیوپ رنگ روغن به رنگ‌های : - Ivory Black ( کد ۷۲۳ ) - Ultramarine Blue ( کد ۷۱۷ ) - Cobalt Blue Hue ( کد ۷۱۵ ) - Crimson Lake ( کد ۷۰۱ ) - Vermilion Hue ( کد ۷۰۳ ) - Yellow Ochre ( کد ۷۰۸ ) - Permanet Yellow Deep ( کد ۷۰۶ ) - Lemon Yellow ( کد ۷۰۵ ) - Permanent Green Pale ( کد ۷۱۲ ) - Virdian Hue ( کد ۷۰۹ ) - Burnt Umber ( کد ۷۲۱ ) - Burnt Sienna ( کد ۷۲۲ ) - با قابلیت کنترل آسان جریان رنگ - ساخت کره جنوبی - دارای رنگ‌دانه‌هایی با بیش‌ترین غلظت ممکن - سرعت بالا در خشک شدن

حجم

۵۰ میلی‌لیتر

نوع بسته بندی

تیوپی

موارد استفاده

کریستال

بوم نقاشی

شیشه

چرم

فلز

پلاستیک

پوست

کاشی و سرامیک

چوب

قیمت و خرید رنگ روغن 12 رنگ 50میل شین هان :

خرید رنگ روغن 12 رنگ 50میل شین هان  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.