خانه / نوشت افزار و هنری / لوازم هنری / انواع پاستل حرفه ای / فابرکستل پاستل روغنی 12رنگ آرتیست

فابرکستل پاستل روغنی ۱۲رنگ آرتیست



قیمت: ۹۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات پاستل روغنی 12 رنگ آرتیست فابرکستل:

دنیای رنگ‌ها، دنیای متنوعی است که مفهوم زیبایی و جذابیت را می‌توان در آن جستجو کرد و از طریق نقاشی و رنگ‌های بکار رفته در آن می‌توان احساسات خود را بیان کرد. یکی از ابزار نقاشی پاستل روغنی است که در شکل‌های متنوع و با کیفیت‌های متفاوت به بازار عرضه شده است. این مدل از پاستل روغنی فابر کاستل سطح مقطع دایره دارد که نوک نرم آن امکان نقاشی کشیدن را آسان کرده و بیشترین پوشش رنگی را برای نقاشی ایجاد خواهد کرد؛ همچنین از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فاقد اسید بودن آن اشاره کرد. بنابراین، استفاده از آن برای کودک هیچ خطری نخواهد داشت.

شرکت Faber-Castell در سال 1761 با هدف تولید نوشت افزار در کشور آلمان راه‌اندازی شد. این برند در قرن 19 میلادی اولین مداد با سطح مقطع شش ضلعی را وارد بازار کرد و همین کالای منحصربفرد سبب گردید تا به برندی مطرح تبدیل گردد. برند فابر کاستل با تولید مداد سیاه آغاز به کار کرد و امروزه نیز بیشترین حجم از تولید خود را به انواع مداد اختصاص داده است، البته این امر مانع از آن نگردید که از تولید سایر لوازم التحریر نظیر تراش، پاک‌کن و ... دست بکشد. در نهایت سال‌ها فعالیت در زمینه تولید انواع مداد باعث گردید تا این شرکت در اکثر شهرهای بزرگ جهان نمایندگی محصولات خود را بازگشایی کند و محصولات خود را در اختیار عموم قرار دهد.

 

مشخصات پاستل روغنی 12 رنگ آرتیست فابرکستل:

تعداد در بسته: 12 عدد

جنس جعبه مقوایی

سطح مقطع دایره

وزن 170 گرم

مناسب برای دانش آموزان و هنرجویان

به راحتی با انگشت، پارچه، محو کن یا قلموی پاستل قابل پاک شدن می باشد.
توصیه می شود پس از پایان کار از تثبیت کننده استفاده شود.

 

قیمت و خرید پاستل روغنی 12 رنگ آرتیست فابرکستل :

 خرید آنلاین پاستل روغنی 12 رنگ آرتیست فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور درکمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.