خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودنویس نفیس / کراس تاوزنت خودنویس تمام طلایی روکش طلا نوک قلم طلا

کراس تاوزنت خودنویس تمام طلایی روکش طلا نوک قلم طلا


کد محصول: ۱۰۲۵۲۰

قیمت: ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

مقدمه:

تفاوت خودنویس و خودکار:

انسان برای اینکه مطالب و آموزه های خود را ثبت کند به قلم نیاز دارد با توجه به گوناگونی قلم ها و ظهور قلم های الکترونیکی، خودنویس و خودکار از جایگاه خاصی در نگارش برخوردار هستند اما تفاوت خودنویس و خودکار در چیست؟ خودنویس و خودکار علاوه بر تفاوت در شکل ظاهری، از نظر میزان راحتی هنگام استفاده، اجزا تشکیل دهنده و حتی جوهر با هم تفاوتهایی دارند.

امروزه به دلیل گوناگونی انواع قلم وهمچنین با توجه به سلیقه های متفاوت خریداران و مصرف کنندگان در ساختار قلم تغییراتی بوجود آمد. که قلم ها را از هم متمایز گرداند در این راستا از گذشته های دور قلم هایی مانند خود نویس و خودکار از پرطرفدارترین ها بودند اما همواره تفاوت خودنویس و خودکار باعث شده تا سلیقه شخصی افراد برای استفاده از آن ها برای نگارش امری مهم جلوه کند.

تاریخچه قلم:

در گذشته مردم برای نگارش از ابزاری مانند پر استفاده می کردند به این صورت که نوک تیز پر را داخل جوهر فرو کرده و با آن می نوشتند درواقع این پرکار خودنویس های امروزی را انجام می داد.

ساختار خودنویس:

اولین قلم خودنویس در اروپا اختراع شد که از لحاظ ظاهری با خودنویس های امروزی متفاوت بود. در خودنویس های اولیه نیز باید سر قلم به جوهر آغشته می شد بعدها شیاری برای داخل خود نویس تعبیه شد که جوهر از آن عبور کرده وروی کاغذ نوشته می شد با پیشرفت تکنولوژی خودنویس ها تکامل یافته تر شده و مخزن هایی برای پرکردن جوهر در خودنویس گذاشتند که به راحتی قابل شارژ بود.

ساختار خودکار:

همه ما از کودکی با خودکار بیک آشنایی دارم و شاید هنوز هم یکی از آن ها را در کیف خود داشته باشیم خودکار از بدنه و لوله مخزن برای جوهر و از نوک ساچمه ای تشکیل شده است در صورت ضربه دیدن این نوک ساچمه ای ممکن است خودکار دیگر جوهر ندهد.

با توجه به اینکه اندکی با خودکار و خود نویس آشنا شدیم اکنون به تفاوتهای آن ها باهم میپردازیم. که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

نگارش:

تفاوت خودنویس و خودکار، از لحاظ نوشتن در انعطاف پذیری آن است به این صورت که نویسنده هنگام نوشتن با خود نویس نیاز به فشار دست بر روی کاغذ ندارد و جوهر بصورت روان بر روی کاغذ می نویسد و این احساس راحتی و لذت خوبی به نویسنده می دهد. در خودکار برعکس این عمل اتفاق می افتد برای نوشتن نیاز به فشار دست بر روی کاغذ است. و ممکن است در نوشتن های طولانی دست خسته شود و بازدهی لازم برای نوشتن را نداشته باشد.

شکل ظاهر:

شکل ظاهر یکی دیگر از گزینه های تفاوت خودنویس و خودکار است .نوک خودنویس فلزی است و جوهر از طریق این نوک به کاغذ می رسد و نوک خودکار ساچمه ای است که روی کاغذ فشار داده می شود وجوهر رابه کاغذ می رساند.

از لحاظ قطر،بدنه خودنویس بخاطر مخزن جوهر داخل آن قطورتر می باشد و در هنگام استفاده به مدت طولانی،ممکن است دست نویسنده خسته شود، خودکار دارای بدنه ای ظریف بوده وشکیل تر می باشد.

درب خود نویس یکی از مشخصه های مهمتفاوت خودنویس وخودکار است چرا که خود نویس ها برای این که جوهر آن خشک نشود درب دار هستند  و چون جوهر خودکار خشک نمی شود درب ندارد یا اغلب درب ان مورد استفاده قرار نمی گیرد واین مشخصه استفاده از آن را آسان کرده است.

جوهر:

تفاوت خودنویس و خودکار در جوهر آن نیز می باشد جوهر خودنویس روان و رقیق است و جوهرخودکارغلیظ می باشد. در خود نویس جوهر زود تمام می شود و باید دوباره مخزن را از جوهر پرکرد.جوهردرخودکار با دوام تراست ومدت طولانی تری میتوان با یک خودکار نوشت.

جوهرخودنویس را حتی با محلولهای شیمیایی نمی توان پاک کرد ،جوهر خودکار را می توان به آسانی پاک کرد به همین دلیل برای امضا اسناد مهم از خودنویس استفاده میشود.

برای خود نویس می توان جوهرهای متنوعی تهیه نمود وبا ترکیب رنگها،رنگ جوهرمد نظر را بدست آورد ، این در صورتی است که در خودکار رنگ جوهر ثابت است.

نگهداری:

نگهداری خودکار به مدت طولانی ممکن بوده شما می توانید ماهها از یک خودکاراستفاده نکرده وآن را به حال خود رها کنید چرا که جوهر آن خشک نمی شود درخود نویس چون جوهرخشک می شود ،درصورت استفاده نکردن باید مخزن آن شستشو داده شود تا برای استفاده مجدد آماده گردد.که این تفاوت خودنویس و خودکار را نشان میدهد.

 مشکل دیگر برای نگهداری خودنویس در پس دادن جوهر آن است. بارها اتفاق افتاده که خودنویس درجیب یاکیف شما به دلیل کم دقتی جوهر پس داده است.تفاوت خودنویس و خودکار در اینجاست که خودکار به ندرت ممکن است جوهرپس دهد.

با یک نگاه اجمالی به موارد فوق الذکر درتفاوت خودنویس وخودکار نمی توان هیچ یک را بردیگری برتردانست بسته به سلیقه وسن نویسنده،اگر شما کند نویس باشید خودنویس واگرتند نویس باشید می توانیدروان نویس استفاده کنید وخودکار قلمی است که درهمه موارد کاربرد دارد. و یک کودک همیشه به دنبال خودکارهای فانتزی وزیبا درمغازه ها می گردد.

معرفی برند کراس:

کراس، برندی که تمام خودکارهایش گارانتی مادام‌العمر دارد.

کراس قدیمی‌ترین سازنده‌ی قلم در امریکا می‌باشد، با قدمتی حدود ۲۰۰سال و همواره هم انتخاب روسای جمهوری امریکا بوده است. در سال 1846 بود که ریچارد کراس اقدام به تاسیس اولین کارخانه‌ی مدادسازی آمریکا در رُد آیلند نمود و نام آن را از روی فرزندش انتخاب و با نام A. T. CROSS شرکت خود را تاسیس کرد. برند کراس پیشگامی خود را در زمینه‌ی نوشت افزار حفظ کرد و تا به امروز ۲۱اختراع در این زمینه به ثبت رسانده است از جمله: اختراع اولین مداد مکانیکی (اتود)

در سال ۱۹۵۳ کراس جزو نخستین کمپانی‌هایی بود که تولید خودکار نفیس را شروع کرد و خودکار classic century را به بازار جهانی عرضه کرد: نماد امریکا و پرفروش‌ترین قلم تاریخ!

برند کراس نماد اصالت، لوکس بودن و کیفیتی مثال‌زدنی است و طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد

معرفی خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا:

خودنویس کراس ( cross ) مدل تاوزند (Townsend)  کد 776 چشم هر فرد خوشسلیقه را به خود خیره خواهد کرد. بدنه‌‌ی آبکاری شده با طلا، طراحی ارگونومیک بدنه و نوک ساخته شده با طلای ناب 18 عیار، همگی کراس ره به یک خودنویس تمامعیار تبدیل کرده است. وقتی کراس را با گیرهی طلایی رنگش به جیب لباس وصل کنید، جذابیت و درخشش، همگان را مجذوب خواهد کرد. با جوهر روان کراس نیازی به فشار دست نیست. پس از استفادهی طولانی مدت از کراس احساس خستگی نخواهید داشت، زیرا گریپ لاستیکی، مانع از فشار به انگشتان دست خواهد شد. طول کراس 160 میلیمتر است و در حدود 32 گرم وزن دارد. کراس در جعبهای به ابعاد 86 × 186 × 60 میلیمتر قرارگرفته و در حدود 292 گرم وزن کلی آن است. خودنویس لوکس کراس مدل  Townsend   هدیهای منحصربهفرد برای مدیران و اهالی فرهنگ خواهد بود.

این خود نویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا محصول شاهکار برند کراس می‌باشد و از نوک بسیار بسیار روان و خوشنویس و به اصلاح خیس نویس بهره میبرد،طراحی و ساخت نوک توسط کمپانی پلیکان تولید گردیده (شباهت بسیار زیاد شکل و اندازه نوک با m400 پلیکان

وقتی کسی شیفته‌ی زندگی اشرافی باشد، از داشتن و نوشتن با نوشت‌افزاری مثل «خودنویس کراس مدل Century II» لذت بسیار زیادی خواهد برد. این خودنویس دوست‌داشتنی را می‌توانید همراه خود به همه‌جا ببرید و سلیقه‌ی منحصربه‌فردتان را به رخ دیگران بکشید. سنتری II ارزش بالای خود را مدیون فلز باارزشی است که در برخی از قطعاتش استفاده شده است. قسمت بالایی و پایینی درپوش،قسمت میانی ، بالای نوک و نوک این محصول جذاب «Cross»  روکشی از طلای 23 عیار دارد. این طلا علاوه‌براینکه سنتری II را به نوشت‌افزاری گران‌بها تبدیل کرده است، در کنار رنگ نقره‌ای سایر قسمت‌ها، باعث جذابیت بیشترش شده است. بدنه‌ی خودنویس کراس مدل Century II از فلز ساخته و با روکش کروم پوشانده شده است. چنین بدنه‌ای نه‌تنها براق است که بسیار همئ در برابر گذشت زمان مقاوم است و زیبایی‌اش را از دست نمی‌دهد. روی بدنه‌ی خودنویس سنتری II گیره‌ای فلزی تعبیه شده است که شاید ساده به‌نظربرسد، اما همان چیزی است که آن را به همراهی همیشگی برای شما تبدیل می‌کند. کافی است گیره را به جیب لباستان وصل کنید و خودنویس را بدون نگرانی از گم‌شدنش همراهتان داشته باشید. جعبه‌ای که این نوشت‌افزار دوست‌داشتنی را در خودش جای داده است، انتخاب آن را به‌عنوان هدیه‌ای ارزشمند، آسان‌تر کرده است. خودنویس کراس مدل Century II محصولی است بادوام که ارزش زیادش را مدیون روکش کروم روی بدنه و برند معتبرش است. این ویژگی‌ها در کنار هم سنتری II را به نوشت‌افزاری تبدیل کرده است که برای علاقه‌مندان به خودنویس هم کاربردی است و هم می‌تواند هدیه‌ای جذاب و خاص باشد.

توضیحات خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا:

قلم استثنایی کراس تاونزند خودنویس کلکسیونی (قلم اختصاصی کاخ سفید) سرقلم طلای خالص 18 عیار 

خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا از بدنه کاملا روکش طلا تشکیل شده است

سایز نوک قلم خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا مدیوم است ( در واقع بسیار درشت و به اصطلاح عوام خیس نویس)

 

مشخصات کلی محصول خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا:

کشور سازنده: آمریکا

برند: کراس cross

مدل: تاوزنت 

جعبه: دارد

نوع قلم: خودنویس

سایز قلم: مدیوم ( خیس نویس )

جنس بدنه: روکش طلا 10 عیار

جنس نوک قلم: روکش طلا 18 عیار

گیره و قطعات طلایی با طلای 23 عیار آبکاری شده است

ساختار بدنه: فلز

نحوه شارژ جوهر: تیوپی 

سطح مقطع: دایره

 دارای گیره برای اتصال به جیب لباس

 وزن کلی: 292 گرم

ابعاد جعبه: 8.5 × 18.5 × 5 سانتی‌متر

سایر توضیحات:

  • در اصالت و محبوبیت این قلم همین بس که به عنوان خودنویس رسمی کاخ سفید آمریکا و محبوب بسیاری از روسای جمهور آمریکا و یا سران دیگر کشور هاست.
  • قلم بسیار فاخر و با بسته بندی بسیار نفیس عرضه می گردد.

قیمت و خرید خودنویس کراس تاوزند روکش طلا نوک قلم طلا:

خرید خودنویس کراس تاوزند خودنویس روکش طلا نوک قلم طلا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.