خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فکتیس مدادرنگی 36رنگ استوانه فلزی

فکتیس مدادرنگی ۳۶رنگ استوانه فلزی



قیمت: ۴۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مدادرنگی لوله ای  36 رنگ فکتیس :

اغلب کودکان از بازی کردن با رنگ‌ها و ترکیب کردن آن‌ها لذت می‌برند. پدر و مادر با کمی دقت بیش‌تر در نقاشی کودک می‌توانند تا حد زیادی با روحیه، احساسات و علاقمندی‌های او آشنا شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از کودکان هر آن‌چه را که با زبان نتوانند بیان کنند، در غالب نقاشی‌های خلاقانه خود نشان می‌دهند. اشکال استفاده شده در نقاشی، بزرگی و کوچکی عناصر نقاشی نسبت به یکدیگر، نحوه و نوع کاربرد رنگ‌ها ، همه و همه می‌توانند نشانه‌ای از وضعیت روحی کودک در آن لحظه و مکان باشند بنابراین فراهم کردن فرصت و امکان بروز این احساسات و اندیشه‌ها برای کودک امری مهم به نظر می‌رسد. از همین رو انتخاب ابزار نقاشی به عنوان هدیه برای کودک، نشان هوشمندی پدر و مادر است. در محصول حاضر 36 رنگ مختلف از مداد رنگی Factis در یک بسته‌ی استوانه‌ای قرار گرفته است. اولین ویژگی این مداد رنگی، حجم کم بسته‌بندی آن است. مدادهای درون این بسته‌بندی دارای شکلی شش‌ضلعی هستند. این شکل شش‌ضلعی از خستگی دست در اثر استفاده‌ی طولانی مدت جلوگیری می‌کند. به‌علاوه مانع لیز خوردن مداد در دست یا روی میز می‌شود. این مدادها با نوک HB و ضخامت نوشتاری 3 میلی‌متری کاملاً مناسب استفاده‌ی کودک بالای 3 سال شماست.

مداد رنگی 36 رنگ جعبه فلزی فکتیس به صورت شش ضلعی و ارگونومیک طراحی شده است و از چوب بسیار مرغوب ساخته شده است. نوک این مدادها دربرابر فشار بسیار مقاوم است و نمی‌شکند. به‌علاوه تمامی رنگ‌های موجود در این بسته‌ی 36 عددی، درخشان و شفاف هستند. مداد رنگی های کلاسیک فکتیس کاملا غیرسمی می باشد.

شرکت تولید نوشت افزار فکتیس در سال 1918 در اسپانیا تاسیس گردید و با توجه به نوآوری و خلاقیت خاص این شرکت نام فکتیس پر آوازه شده است. نام تجاری فکتیس در سال 1972 به عنوان یک برند بین المللی ثبت شد. امروزه در کشورهای مختلفی از جمله ، ایران ، یونان ، ایالات متحده ، مکزیک ، روسیه یا شیلی محصولات فکتیس ارائه می شود. معروف ترین و سرآمد کالاهای فکتیس ، پاکن های این شرکت می باشد.

نقاشی کشیدن حس خلاقیت کودکان را بر می انگیزد. این محصول شامل مداد رنگی های با کیفیت فکتیس است که مطابق با استانداردهای ایمنی EN71 اروپا تولید شده است.

مدادرنگی نوعی مداد با رنگ های مختلف است که مغزیِ آن اثر رنگی بر جای می‌گذارد. مغزیِ مداد، بخش استوانه‌ای شکل ، شکننده و باریک آن است که از رنگدانه (مادهٔ رنگی) فشرده، نوعی موم و کائولین (یک نوع خاک رس) ترکیب شده‌است. مغزی مدادرنگی برخلاف مداد گرافیت درجه‌بندی زیادی از نظر سختی ندارد و نسبتاً نرم است.

در تکنیک‌های نقاشی با مداد رنگی می‌توان تنها از سه رنگ اولیه استفاده کرد، یا تعداد رنگ‌های بیشتری را به کار برد. حتی عده‌ای از جعبه مدادهای ۷۲ رنگی استفاده می‌کنند که معمولاً برای نقشه‌های معماری استفاده می‌شود.

سبک‌های مختلفی برای کار با مداد رنگی وجود دارد، از جمله سبک‌های زیر که دو سبک نخست در میان نقاشان رایج‌تر هستند

  • شیوه خطی: در این شیوه اثر با استفاده از خط‌ هایی در جهت‌های مختلف شکل می‌گیرد. این خط‌ ها می‌توانند کنارهم، روی هم، متقاطع و … باشند. هنرمند با تنظیم این خط‌ ها سایه روشن، درجات تیرگی-روشنایی و کنتراست‌ها را خلق می‌کند.
  • شیوه سایه‌پردازی: در این شیوه خط‌ هایی که با مدادرنگی رسم می‌شوند کاملاً برهم‌نهاده و محو می‌شوند تا رنگ آمیزی اثر پیوسته شود. به این ترتیب سایه روشن، درجات تیرگی-روشنایی و حجم‌ها شکل می‌گیرند.
  • شیوه خراش
  • شیوه شیاراندازی
  • شیوه سفید کردن

مشخصات مدادرنگی لوله ای 36رنگ فکتیس :

درجه سختی نوک

HB

جنس جعبه

فلز

تعداد رنگ‌های موجود در بسته

۳۶

تعداد موجود در بسته

۳۶

قیمت و خرید مدادرنگی لوله ای 36رنگ فکتیس :

خرید مدادرنگی لوله ای 36رنگ فکتیس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .