خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / سعدی

سعدی


کد محصول: ۹۵۰۴۴

قیمت: ۱۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789644485817
  • ضیا موحد
  • نشر نیلوفر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سعدی:

کتاب "سعدی" نوشته ضیاء موحد، به شیخ اجل سعدی شیرازی اختصاص دارد و بدون گزافه‌گویی، او را به مخاطب معرفی می‌کند. در این کتاب، زندگی، شخصیت و آثار سعدی از ابعاد مختلف تحلیل شده و عملکرد ادبی و شعری او بررسی شده است. همچنین به طور ویژه به غزل‌های عاشقانه، غزلیات عارفانه و پندآموز وی پرداخته شده است. در بخش‌های دیگر، واژگان، زبان محاوره، تناظر نحوی و معنایی، وزن نثر و ساختار زبان عربی در آثار سعدی مورد بررسی قرار گرفته است. در پایان کتاب، بخشی به مطالعه بیشتر از آثار سعدی اختصاص یافته است که امکان کاوش و تحقیق بیشتر را برای خوانندگان فراهم می‌کند.

درباره نویسنده این کتاب، ضیا موحد:

سید ضیاء موحّد (متولد ۱۲ دی ۱۳۲۱ در اصفهان)، یک استاد فلسفه، منطق و شاعر ایرانی است. تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در اصفهان به پایان رساند. او در رشته فیزیک از دانشکده علوم دانشگاه تهران و در رشته فلسفه از یونیورسیتی کالج لندن فارغ‌التحصیل شده است. ضمناً او مدیر گروه منطق و عضو هیئت امنای انجمن حکمت و فلسفه ایران است. در دهه هشتاد با نظراتش در مورد جلال آل‌احمد و استفاده از قالب شعری غزل، به یک شخصیت جنجالی در حوزه ادبیات و روشنفکری ایران تبدیل شد. موحد آل‌احمد را یک هوچی‌گر به جای روشنفکر می‌نامید.

مشخصات کتاب سعدی:

نویسنده: ضیا موحد

ناشر: نیلوفر

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 239

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سعدی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سعدی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.